فقط قرار داد علی دایی و قلعه نوعی؟فردوسی پور هم باید درآمد برنامه اش را اعلام کند!!!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در دوشنبه, ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴ در ورزش
فقط قرار داد علی دایی و قلعه نوعی؟فردوسی پور هم باید درآمد برنامه اش را اعلام کند!!!

سرمربی استقلال از مسوولان صداوسیما درخواست می‌کند میزان درآمدهای برنامه نود را شفاف کند. همانطور که برنامه نود سعی کرده با شفاف سازی میزان درآمد مربیانی مثل او را برای مردم روشن کند.

درباره برنامه نود هم شفاف سازی شود

مگر شفاف‌سازی خوب نیست؟ مگر درباره رقم قرارداد من، علی دایی و تیم‌ها شفاف سازی نمی‌کنند و ریز آن را در نمی‌آورند؟ خب چه اشکالی دارد درباره برنامه نود هم شفاف سازی شود. برنامه‌ای که خودش اینقدر روی شفاف سازی گیر می‌دهد بیایند درباره میزان درآمد تهیه‌کننده، مجری و صدا و سیما هم شفاف سازی شود. جایی که قلم و نفس شان برای اجنبی‌هاست چرا اینجا سکوت می کنند.

فردوسی‌پور هم در‌آمد برنامه‌اش را اعلام کند

همه جای دنیا ۸۰ درصد هزینه فوتبال از تلویزیون است. درست است کانال خصوصی دارند. اینجا هم باید فکری شود. یا برای باشگاه‌ها کانال خصوصی بگذارند و یا رسانه ملی خودش حق فوتبال را بدهد. پخش نشدن فوتبال شادابی را از جامعه می‌گیرد. حتی همین فوتبالی که آقایان به آن انتقاد دارند. همه از بغل فوتبال معروف و پولدار می‌شوند. همان قلم و تریبونی که اینقدر بحث می‌کند چرا یک بار نمی‌گوید درآمدش از پول تبلیغات، پیامک و … چقدر است اما درباره قرارداد قلعه نویی و علی دایی بحث می کند. برنامه‌ای که از کنار فوتبال به شهرت و همه جا رسید. باید برنامه‌های منتسب به فوتبال هم ریز درآمدشان از فوتبال را هم اعلام کنند.

ورزش۳


تی وی – ورزش
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.