فن‌خال: از نحوه گرم کردن روبن هم می‌فهمم که چقدر حرفه‌ای است/ صمیمیت نکته‌ای کلیدی در تیم ماست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید: «ما محیط ورزشی مناسبی ایجاد کرده‌ایم، چون می دانستیم که بازیکنانمان باید در بهترین حالت ممکن باشند.»

به گزارش ممتاز؛ لوئیس فن خال، سرمربی هلند، از نحوه آماده سازی تیمش برای رقابت های جام جهانی ابراز رضایت کرده است و مدعی شده که آرین روبن و وسلی اسنایدر دو بازیکن کلیدی هلند در جام جهانی هستند.

دیگر کسی داد نمی زند

این قسمتی از حرف های فن خال در کمپ تمرینی پرتغال بود:«بازیکنان من نشان دادند که ورزشگاران سطح بالایی هستند و همه تلاششان را برای موفقیت تیم می کنند. تک تک بازیکنان انگیزه زیادی دارند و می خواهند بهترین بازی شان را ارائه دهند. خیلی خوشحالم، چون اولین نشانه ها از پیشرفت و بالا رفتن روحیه را در تیمم دیدم. این را می توان حتی در ارتباط برقرار کردن بازیکنان با یکدیگر هم دید. بازیکنان هلند بارها در تورنمنت های بزرگ نشان دادند که با یکدیگر هماهنگ نیستند و با فریاد با هم حرف می زنند و به همین دلیل صمیمیت نکته ای کلیدی در تیم ما است. همه این احساس را دارند که با عنوان یک گروه به هم نزدیک تر شده ایم. این را در واکنش های بازیکنانم هم می بینم. روی موج خوبی قرار گرفته ایم. این خوب است و می تواند برای ما در برزیل مثبت باشد. اگر به گذشته هلند نگاه کنید، می فهمید که چرا از نظر من این ها مهم هستند».

اسنایدر و روبن بازیکنان کلیدی ام هستند

فن خال روبن و اسنایدر را دو بازیکن کلیدی هلند در جام جهانی معرفی کرده است:«بازیکنان کمی در دنیا وجود دارند که بتوانند مانند روبن از بدنشان مراقبت کنند. حتی از نحوه گرم کردن او هم می فهمم که چقدر حرفه ای با بدنش رفتار می کند». از او پرسیدند که آمادگی جسمانی کدام بازیکن بیش از بقیه تو را به وجد آورده و سرمربی آینده من یونایتد در پاسخ گفت:«اسنایدر. او با بهترین فرم به کمپ تمرینی رسیده است و شرایطش فوق العاده است. این موضوع مرا خیلی خوشحال کرده است. این نشان می دهد که بازیکن انگیزه خوبی داشته و در طول فصل هم تمرینات خوبی را گذرانده است». فن خال گفته که هنوز تصمیمی در مورد ترکیب نهایی نگرفته است، اما تقریبا ۲۰ بازیکن از ۲۳ بازیکن نهایی را انتخاب کرده است. او تا دوم ژوئن که آخرین مهلت فیفا برای اعلام لیست نهایی است، زمان دارد. اما مدعی شده که ممکن است زودتر از آن زمان ترکیبش را اعلام کند:«شاید ۱۱ بازیکنی که در بازی دوستانه مقابل غنا به زمین می روند، بازیکنان اصلی ترکیب من در جام جهانی باشند». هلند همچنین پیش از سفر به برزیل دیداری دوستانه با ولز هم برگزار می کند. شاگردان فن خال در جام جهانی با اسپانیا، شیلی و استرالیا هم گروه هستند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.