فواید عجیبی از ایستادن

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

تحقیقات جدید نشان می‌دهد: افرادی که حداکثر سه ساعت بیشتر در طول روز نمی‌نشینند، به طور میانگین

ایستادن طول عمر را زیاد می‌کند

تحقیقات جدید نشان می‌دهد: افرادی که حداکثر سه ساعت بیشتر در طول روز نمی‌نشینند، به طور میانگین دو سال بیشتر عمر می‌کنند.

محققان دانشگاه لویزیانای آمریکا دریافتند: مشاهده تلویزیون به میزان کمتر از دو ساعت می‌تواند طول عمر را ۱۸ ماه بیشتر کند.این محققان افزودند: می‌توان طول عمر را به مدت دوسال از طریق نشستن حداکثر سه ساعت در روز افزایش داد.این تحقیقات همچنین نشان داد: افرادی که فقط به مدت دو ساعت در روز تلویزیون تماشا می کنند، بیش از یکسال و نیم بیشتر عمر می کنند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ محققان در تحقیقات خود مطالعاتی را که در گذشته روی ۱۶۷ هزار فرد بالغ ۱۸ تا ۹۰ سال بود، بررسی کردند و مدت زمان نشستن و مشاهده تلویزیون آنها را با طول عمرشان مقایسه نمودند.محققان دریافتند که ۲۷ درصد کل مرگ و میر در آمریکا به علت آن است که افراد بالغ ساعت های زیادی را نشسته سپری می کنند.

این تحقیقات نشان داد که ۱۹ درصد از مرگ و میرها به علت مشاهد بسیار زیاد تلویزیون است.ناتاشا اسیتوارت از موسسه قلب انگلیس گفت: این امر اطلاعات ما را تایید می‌کند که شیوه زندگی مبتنی بر کم تحرکی عامل خطرساز ابتلا به بیماریهای قلبی است

منبع : Salamatnews.com

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر یکشنبه ۲۵ تیر   مشاهده : ۱   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – پزشکی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.