فوتبال اروپا/پیروزی بارسا و منچستر،شکست مارسی

۲۵م دیماه ،

به گزارش خبرگزاریها هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا با برگزاری ۴ بازی پیگیری شد.
در این بازی‌ها رئال بتیس در زمین خود با دو گل از سد لوانته گذشت. تیم‌های رئال سوسیه‌داد و دپورتیوو لاکرونیا نیز با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند.
اتلتیکو مادرید در زمین خود با نتیجه دو بر صفر از سد رئال ساراگوسا گذشت. تیاگو (۳۱) و فالکائو (۳۸ از روی نقطه پنالتی) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. مالاگا نیز در برابر میهمان خود بارسلونا با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد. مسی (۲۷)،‌فابرگاس (۵۰) و تیاگو (۸۲) گلهای تیم میهمان را به ثمر رساندند و بونانوته در دقیقه ۸۹ موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند.
آخرین دیدار این هفته امروز دوشنبه بین تیم‌های ختافه و خرانادا برگزار خواهد شد.
براساس جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بارسلونا با این پیروزی و کسب پنجاه و پنج امتیاز از نوزده بازی جایگاه خود را درصدر جدول مستحکم‌تر کرد. اتلتیکو مادرید نیز با این پیروزی و کسب چهل و چهار امتیاز از همین تعداد بازی فاصله خود را با تیم سوم یعنی رئال مادرید افزایش داد. رئال درحال حاضر سی و هفت امتیازی است. تیم‌های اوساسونا و دپورتیوو لاکرونیا نیز به ترتیب با پانزده و شانزده امتیاز از نوزده بازی در قعر جدول و در رده‌های بیستم و نوزدهم قرار دارند
آخرین دیدار این هفته نیز روز دوشنبه بین تیم‌های ختافه و گرانادا برگزار خواهد شد.
در انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد روز یکشنبه در دیدار خانگی برابر لیورپول با نتیجه ۲-۱ پیروز شد و با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی، در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. 
در این دیدار منچستریونایتد با گل‌های رابین فان پرسی و نمانیا ویدیچ از لیورپول پیش افتاد و سپس دانیل استوریج بازیکن تعویضی لیورپول یکی از گلهای خورده را برای تیمش جبران کرد.
در آخرین دیدار هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد در دیدار پر برخورد که دو اخراجی در آن داشت میزبان خود آرسنال را شکست دهد.
شاگردان روبرتو مانچینی موفق شدند در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه امیریتس موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود آرسنال عبور کنند.

در این دیدار ابتدا “لوران کوشیلنی” در دقیقه ۱۰ بازی به سبب خطا روی “ادین ژکو” در محوطه جریمه با کارت قرمز داور روبرو شد و از زمین اخراج شد. یک ضربه پنالتی هم به سود سیتی اعلام شد که ژکو نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

در ادامه بازی سیتی موفق شد ۲ بار در دقایق ۲۱ و ۳۲ به ترتیب توسط “جیمز میلنر” و ادین ژکو دروازه آرسنال ۱۰ نفره را باز کند.

در نیمه دوم تلاش آرسنال برای باز کردن دروازه منچسترسیتی سودی نداشت تا اینکه در دقیقه ۷۵ “ونسان کمپانی” مدافع منچسترسیتی به سبب خطای خشن روی “جک ویلشر” با کارت قرمز داور جریمه و از زمین اخراج شد.

دو تیم که ۲۵ دقیقه پایانی را با ۱۰ بازیکن بازی کردند در نهایت نتوانستند به گل برسند تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود من سیتی به پایان برسد.

جدول رده‌بندی:
۱- منچستریونایتد ۵۵ امتیاز
۲- منچسترسیتی ۴۸ امتیاز
۳- چلسی ۴۱ امتیاز – یک بازی کمتر
۴- تاتنهام  ۴۰ امتیاز
————————————-
۱۸- آستون ویلا ۱۹ امتیاز
۱۹- ردینگ ۱۶ امتیاز
۲۰- کوئینزپارک رنجرز ۱۴ امتیاز

 
رقابت‌های هفته بیستم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های فرانسه روز یکشنبه با شکست مارسی پایان یافت.
در آخرین دیدار این هفته سوشو یکی از تیم‌های قعرنشین جدول موفق شد در زمین خود با نتیجه سه بر یک از سد مارسی بگذرد.
بر اساس جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، مارسی با این شکست تلخ فرصت صعود به رده دوم جدول را از دست داد و همچنان با سی و هشت امتیاز از بیست بازی در رده سوم باقی ماند. سوشو نیز با این پیروزی و کسب نوزده امتیاز از بیست بازی به رده هفدهم صعود کرد. در حال حاضر لیون و پاری سن ژرمن به ترتیب با چهل و یک و سی و نه امتیاز از بیست بازی در رده‌های اول و دوم قرار دارند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.