فوتبال لیگ برتر رقابتی فراتر از مستطیل سبز

در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال، رقابت در جهات مختلف بین تیم های لیگ برتری به اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، لیگ برتر فوتبال ایران پس از کش و قوس های فراوان سرانجام پنجشنبه همین هفته استارت می خورد تا شاهد رقابت میان مدعیان برتری در همه چیز باشیم.

جالب این جاست که رقابت لیگ برتری ها فقط رقابت فوتبالی نیست بلکه رقابت در جذب بازیکن ، جذب اسپانسر ، بحث سقف قرارداد ها و به تازگی جلب نظر برخی افراد خاص است همه این موارد فضای رقابتی لیگ امسال را بیشتر از هر سال دیگر پررنگ کرده است.

البته خصوصی شدن دو باشگاه معتبر لیگ برتری نیز این روزها در راس امور قرار گرفته تا جلوه خاصی به فوتبال این فصل ببخشد.

به طور قطع برقراری آرامش بین موضوعات فوتبالی بسیار مشکل است به خصوص آنکه بحث برقراری عدالت بین تیم ها نیز مطرح باشد.

جالب توجه آنکه برخی مدیران باشگاهی که با استفاده از امتیازات خاص سعی در جلب نظر افراد مهم دارند و به دنبال احقاق موضوعات شرعی هستند چرا ازسقف قراردادها تخلف می کنند و با تمهیدات ابداعی خود همه چیز را تغییر می دهند ؟

متاسفانه همین مدیران باشگاهی با بهره گیری از موضاعات تحریک آمیز، بر عملکرد باشگاه های سرپوش گذاشته و بحث سقف قراردادها را پوشانده اند البته که بحث نقل و انتقالات تمام شده است و همگی آماده شروع لیگ می شوند.

بنابراین نباید با خطاب قراردادن موضوعات دینی آرامش حاکم بر فضای لیگ برتر را بر هم زد.

پس بهتر است مدیران همه چیز را پذیرفته و اتفاقات حاکم بر باشگاه های خود را مدیریت کنند به خصوص اینکه راس امور فوتبال خصوصی شدن و حرفه ای سازی باشگاه هاست آنچه که مورد نظر AFC است و حیثیت فوتبال ایران را تضمین می کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.