فوتسال ایران به سختی از پس مراکش شجاع برآمد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

1839639_big-lnd.jpg

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی نزدیک ۲-۱ برابر مراکش یک گام دیگر به صعود به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات جام جهانی تایلند نزدیک شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲ تایلند از ساعت ۱۵:۳۰ امروز(دوشنبه) به مصاف تیم نه چندان مطرح مراکش رفت و این بازی را با نتیجه دو بر یک پیروز شد. پایگاه اینترنتی فیفا پس از این بازی گزارش تفسیریی را نوشته است.

سایت فیفا در این گزارش تفسیری نوشت:”گل‌های علی حسن‌زاده و افشین کاظمی سه امتیاز بازی را برای شاگردان علی صانعی به ارمغان آورد و اکنون تیم فوتسال ایران برای صعود به مرحله‌ی بعد به یک تساوی از بازی آخر خود با پاناما نیاز دارد.”

“تیم فوتسال ایران که شانس بالایی برای پیروزی در این دیدار داشت کاملا سوار بازی بود و نبض بازی را در اختیار داشت و در همان نیمه‌ی اول بخت‌های گلزنی متعددی داشت. اما نماینده آفریقا نشان داد حریف سختی خواهد بود و به آسانی تسلیم نخواهد شد تا این‌که در دقیقه آخر نیمه اول تیم ایران از روی نقطه پنالتی به گل رسید.”

“علی حسن‌زاده با فریب دروازه‌بان توپ را به سمت مخالف ربی زاری گلزن مراکش انداخت و ایران را مالک گل اول بازی نمود. اما خوشحالی او و تیمش بسیار دوام نداشت. برتری ایران فقط ۱۱ ثانیه دوام د اشت. مراکش با یک ضدحمله در لحظات پایانی نیمه اول با گل یوسف المزرای به گل تساوی دست پیدا نمود.”

“نیمه‌ی دوم نیز مانند نیمه‌ی اول پی‌گیری شد. دفاع همه‌جانبه و عکس‌العمل‌های ستودنی گلر مراکش ایران را از رسیدن به گل منع نمود.”

“تا این‌که هشت دقیقه مانده به پایان بازی مقاومت مراکش از هم گسیخته شد و افشین کاظمی با یک ضربه چیپ از فاصله نزدیک ایران را به گل دوم و پیروزی‌بخش رساند.”

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.