فوت زن باردار در میان شعله های آتش پژو +عکس

۱۶م اسفند ،

یکی از رسانه های محلی استان بوشهر از فوت یک زن باردار به سبب آتش سوزی در خودرو پژو ۴۰۵ خبر داد.

ممتازنیوز: یک دستگاه پژو ۴۰۵ ساعت ۱۲ شب چهارشنبه شب به رانندگی یکی از ساکنان روستای مخدان خائیز (استان بوشهر) که به سمت شهر اهرم حرکت می کرد، پس از رسیدن به سرازیری دربندان راننده متوجه شد که از ضبط صوت خودرو اتش به داخل ماشین زبانه می کشد.

 راننده که به همراه همسر باردارش سرنشین خودرو بودند، بلافاصله ماشین را نگه داشت تا خود را از ماشین خارج بیاورد، اما زمانی که تلاش کرد همسرش را به خارج منتقل کند، با توجه به شیب تند این سرازیری ماشین به سوی دره حرکت کرد و پس از سقوط به دره، خودرو آتش گرفت.

با توجه به این که راننده ماشین در این موقع شب تنها بوده و فردی نیز از محل تردد نکرده، متاسفانه همسر این فرد با فرزندش در خودرو سوختند.

پس از اطلاع شهروندان، جرثقیل به محل اعزام و با کمک نیروی انتظامی ماشین را از دره خارج و جنازه همسر این شهروند در ورودی اهرم از ماشین خارج شد.

به گزارش دلیران تنگستان،متاسفانه پژو ۴۰۵ تا کنون تلفات بسیاری از نظر مالی و جانی برای هموطنان ما به بار آورده که جا دارد مسئولین قضایی در این مورد اقدامات جدی را به عمل آورند.


..
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. كاربر:

    متاسفیم که هنوز که هنوزه این کارخونه از یه عذرخواهی درست حسابی طفره میره و اعلام میکنه ما گفتیم ملت بیان برای رفع نقص. دیگه مسئولیتش پای خودشونه.
    به نظرم این عزیزانی که این حرفها را میزنند یکبار باید لذت کباب شدن در آتش یکی از افتضاحهای ساخت خودشون رو تجربه کنند اونوقت اگر عمری بود بازهم به اینگونه صحبتهای غیر مسئولانه ادامه بدن.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.