فورد فوکوس ۲۰۲۴ خوش تیپ می‌شود

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

فیس لیفت تازه فورد فوکوس که در نمایشگاه ژنو قبل رونمایی شده بود در ادامه به نسخه سدان هم رسیده و هفته آینده در نمایشگاه نیویورک رونمایی می‌شود. مدل سدان ۲۰۲۴ فوکوس مجموعه ای از به‌روزرسانی ها در طراحی را شامل می‌شود که آن را بیشتر شبیه برادر بزرگ‌تر خود یعنی فورد فیوژن نموده است.

2015 Ford Focus Sedan

۲۰۲۴ Ford Focus Sedan

طراحی چراغ‌های باریک‌تر و کشیده‌تر جلو، کاپوت تازه، سپر و جلو پنجره، چراغ‌های عقب و درب صندوق عقب از موارد تجدید نظر شده می‌باشند.

در داخل کابین هر دو مدل سدان و هاچ بک استفاده از مواد تازه، صندلی‌های تازه، فرمان دوباره طراحی شده، تزئینات کرومی کنسول تازه و جای لیوانی‌های قابل تنظیم جلب توجه می‌کنند.

2015 Ford Focus Sedan Interior

۲۰۲۴ Ford Focus Sedan Interior

در بخش فن آوری، فورد با کمک سیستم‌های کمک راننده از جمله دوربین دید عقب استاندارد با صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی و ۸ اینچی لمسی مجهز به برنامه MyFord و سیستم نمایش نقاط کور، نگه داشتن خودرو داخل خط مستقیم و اخطار خروج از خط و همچنین همگام سازی برنامه‌های متصل برای نمایش اطلاعاتی نظیر سرعت، شتاب، کیلومتر شمار و اطلاعات مربوط به مکان و رمز عبور صوتی، این خودرو را بروز نگاه داشته است.

2015 Ford Focus

۲۰۲۴ Ford Focus

فورد با بهینه سازی شاسی فوکوس و اصلاحاتی در سیستم تعلیق و کمک فنرها و همچنین اصلاح و بهبود فرمان الکتریکی، بهبود آرامش داخلی و احساس هماهنگی با جاده را در هم آمیخته است. مشتریان تازه فوکوس از آرامش و سکوت بیشتری به واسطه عایق‌های ضخیم‌تر و افزایش قطر شیشه‌ها منتفع خواهند شد. [دانلود ویدئوی فورد فوکوس سدان]

در زیر هود فوکوس ۲۰۲۴ یک موتور ۱٫۰ لیتری اکوبوست فورد پنهان شده است. پیشرانه ای که با کمک نیروی توربوشارژر می‌تواند ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. این موتور با یک گیربکس شش سرعته دستی به صورت استاندارد ارائه می‌شود و فورد امیدوار است بتواند رکورد مصرف سوخت پایین در بین خودروهای غیر هیبریدی را با این موتور از آن خود نماید. [دانلود ویدئوی فورد فوکوس هاچ بک]

مدل SE فوکوس هم با پکیج و کیت اسپرت ارائه خواهد شد. رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی با چرخ‌های ۲۱۵/۵۰ HR-17 و پدال شیفترهای تغییر دنده در پشت فرمان برای مدل‌های اتوماتیک از جمله ویژگی‌های این مدل‌ها خواهد بود. یک سال بعد نیز مدل‌های ST و همچنین یک مدل تمام الکتریکی از فوکوس معرفی خواهند شد.

۲۱

فروردین


2015 Ford Focus


فورد ۲۰۲۴ فوکوس فیس لیفت ویدئو کلیپ


فیسبوک


۲۳ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.