فولادگر در گفتگو با آریا:جایگاه حدادعادل باید بازسازی شود/ باید منتظر پایان حرکت های حزبی حدادعادل باشیم

شنبه ۳ تیر – ۰۳:۱۵:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-بهتر است بار دیگر جایگاه حداد عادل بازسازی شود تا نه تنها شخصیت ایشان محفوظ بماند بلکه جدا از سلایق خاص با همه اصولگرایان ارتباط داشته باشد.
حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا می گوید:حداد عادل اگر بخواهد جایگاهش ترمیم شود باید فراتر از تشکل ها عمل کند.
وی می افزاید:اگر چنانچه فراکسیون فراگیر اصولگرایان تشکیل شود و ایشان در راس آن فراکسیون قرار گیرد خوب است اما به شرط اینکه این فراکسیون همه سلایق اصولگرایان را در بر گیرد لذا ما انتظار داریم حداد عادل به یکی دو سلیقه در مجلس محدود نشود.
نماینده مردم اصفهان خاطرنشان می کند:من بعید می دانم از حالا به بعد حداد عادل حزبی رفتار کند زیرا اتحادیی که در مرحله انتخابات هیات رییسه صورت گرفت مشخص بود که یک اتحاد مقطعی است در واقع از حالا به بعد جریان های سیاسی هر کدام یک گفتمان و یک فراکسیون مختص به خودشان دارند که مشخص نیست آن اتحاد تا آخر پایدار بماند در حالی که شخصیت ایشان فراتر از اتحادهای مقطعی است و همچنان باید به عنوان یک شخصیت علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی محفوظ بماند.   
وی می افزاید:شخصیت حداد عادل یک شخصیت فرهنگی ،سیاسی ،مذهبی و شناخته شده است لذا درباره نامزد شدن ایشان برای ریاست مجلس باید یادآور شد وقتی فردی وارد عرصه رقابت می شود نتیجه آن موفقیت یا عدم موفقیت است اما بحث ایشان این بود که من بر اساس وظیفه ای که احساس کردم نامزد ریاست مجلس شدم اما در عین حال این سوال مطرح بود که چرا وقتی ایشان در انتخابات هیات رییسه موقت رای نیاوردند مجددا در انتخابات ریاست دائمی مجلس نامزد شدند در حالی که قابل پیش بینی بود نتیجه انتخابات هیات رییسه دائم برای ایشان بهتر از نتیجه قبلی نخواهد بود.
فولادگر درباره شایعاتی که مبنی بر قهر حداد عادل شنیده می شود ،تصریح می کند:درست است که حداد عادل به کمیسیون فرهنگی نرفت اما در حال حاضر عضو کمیسیون آموزش مجلس هستند و حتی در انتخابات ریاست کمیسیون آموزش نیز حضور داشتند لذا از نظر اخلاقی حداد عادل شخصیتی نیست که به خاطر این مسائل کنار بکشد.
نماینده مردم اصفهان خاطرنشان می کند:من معتقدم ما باید در مجلس فراکسیون فراگیر اصولگرایان را داشته باشیم که البته این فراکسیون زیر مجموعه نیز داشته باشد در واقع باید با حداد عادل صحبت کرد که در یک فراکسیون خاص قرار نگیرد تا شخصیت ایشان به نوعی فراگروهی و مورد اعتماد همه گروهها باشد.
وی تصریح می کند:همانطور که اشاره کردم اتحادی که در زمان انتخابات ریاست مجلس نهم صورت گرفت مقطعی و سیاسی بود و مشخص نبود که این اتحاد چقدر مبنایی ،اعتقادی و ریشه ای است لذا قابل پیش بینی بود که آن اتحاد پایدار هم نیست از این رو بهتر است بار دیگر جایگاه حداد عادل بازسازی شود تا نه تنها شخصیت ایشان محفوظ بماند بلکه جدا از سلایق خاص با همه اصولگرایان ارتباط داشته باشد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۳۰۸۲۶۰۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.