فولاد خوزستان بدون سرمربی آبرومندانه از آسیا حذف شد

دیدار تیم های فوتبال فولاد و الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به سود نماینده عربستان به پایان رسید.

فولاد خوزستان بدون سرمربی آبرومندانه از آسیا حذف شد

به گزارش ممتاز نیوز، تیم فولاد خوزستان بدون سرمربی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف الهلال رفت که این دیدار در نیمه نخست گلی در بر نداشت. در نیمه دوم در حالی که فولاد همچون نیمه نخست، بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت، در دقایق پایانی با دریافت یک گل از صعود به دور بعدی این رقابت ها بازماند.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، وحید حیدریه، سینا مریدی و اشکان دژاگه.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، علی البلیهی، جانگ هیون‌سو، حمد الیامی، ناصر الدوساری، سلمان الفرج، گوستاوو کوئلار، محمد کانو، سالم الدوساری، لوکاس ویتو و موسی مارگا.

دقایق حساس

در دقایق ابتدایی بازی دو تیم به ارزیابی هم پرداختند؛ الهلال در دقیقه پنج می‌توانست از طریق ضربه کرنر به گل برسد که مدافعان فولاد توپ ارسالی را دفع کردند. در دقیقه ۹ نیز تیم الهلال توسط سلمان الفرج مجددا این فرصت را داشت که دروازه کریستوفر کنت را باز کند اما عارف آقاسی با یک تکل به موقع توپ ارسالی را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۱۴ نیز ارسال روبرتو تورس درون محوطه جریمه به بوحمدان رسید اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

احسان پهلوان در دقیقه ۱۵ با پاس بوحمدان این فرصت را داشت که دروازه الهلال را باز کند اما عبدالله المعیوف گلر تیم عربستانی، توپ ارسالی را دفع کرد. فولاد که در این دقایق صاحب توپ و میدان شده بود، توسط تورس در یک موقعیت گلزنی قرار گرفت که این فرصت بسیار خوب با واکنش خوب دروازه‌بان الهلال راهی درون دروازه نداشت.

در دقیقه ۱۸ بازی، توپ ارسالی اشکان دژاگه در نزدیک دهانه دروازه به ساسان انصاری رسید اما شوت این بازیکن کم جان بود و وارد دروازه نشد.

در دقیقه ۳۶ نیز ساسان انصاری مجددا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و درحالی که می توانست در زدن توپ باهوش‌تر عمل کند، بازیکن الهلال درون محوطه جریمه توپ او را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۴۳ توپ ارسالی موسی مارگا عرض محوطه جریمه فولاد را طی کرد و بدون این که به بازیکنی از الهلال برسد، بیرون رفت.

نیمه نخست بدون گل به پایان رسید و فولاد موفق شد نیمه موفقی برابر قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

در دقیقه ۴۷ پاس عرضی سعود عبدالحمید روی اشتباه احسان پهلوان، به درون محوطه جریمه ارسال شد اما کنت گلر فولاد با یک واکنش بسیار خوب نگذاشت مارگا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و توپ ارسالی را دفع شد.

در دقیقه ۴۹ نیز توپ ارسالی ساسان انصاری درون محوطه در دهانه دروازه به مریدی رسید اما توسط بازیکنان الهلال راهی کرنر شد

در دقیقه ۶۱، ساسان انصاری روی یک فرار و در حالی که در حال رسیدن به محوطه جریمه الهلال بود، توسط محمد کانو سرنگون شد که داور ضمن جریمه این بازیکن با کارت زرد، یک ضربه کاشته به سود فولاد اعلام کرد که توپ ارسالی توری از بالای دروازه عبدالله المعیوف بیرون رفت.

در دقیقه ۶۳ پس از این که ارسال خطرناک بازیکن الهلال در روز درخشش آقاسی دفع شد، در ادامه نیز کنت موفق شد، شلیک بازیکن الهلال را دور کند.

در دقیقه ۷۷ فولاد صاحب یک ضربه کرنر شد که ضربه سر حزباوی پس از برخورد به تیرک دروازه، در برگشت مجددا به خود حزباوی رسید اما بازهم راهی درون دروازه عبدالله المعیوف نداشت تا فولاد همچنان در گلزنی ناکام باشد.

در دقیقه ۷۹ فولاد صاحب یک ضربه کاشته شد که توپ ارسالی درون محوطه جریمه با ضربه سر محمد امین حزباوی همراه شد اما از بالای دروازه بیرون رفت.

در دقیقه ۸۳ توپ سالم الدوساری درون محوطه جریمه با تکل درست و به موقع آقاسی راهی کرنر شد اما الهلال از این فرصت هم نتواست به گل برسد.

در دقیقه ۸۳ توپ ارسالی بازیکن الهلال درون محوطه جریمه با غفلت مدافعین فولاد به موسی مارگا رسید و او هم دروازه کنت را باز کرد.

فولاد در نهایت در روزی که خوش درخشید، با حساب یک بر صفر شکست خورد و نتوانست به تاریخ سازی خود ادامه دهد.

تیم فولاد در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه C و بالاتر از شباب الاهلی امارات، الغرافه قطر و آخال ترکمنستان به مرحله حذفی آسیا راه پیدا کرده بود و روز دوشنبه (یکم اسفند) در مرحله یک هشتم نهایی با برتری برابر الفیصلی به یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف الهلال فاتح چهار دوره لیگ قهرمانان آسیا شد.

انتهای پیام.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.