فیروزی: به خاطر توهین‌ها راهی بیمارستان شدم

۲۱ام بهمن ،

علی فیروزی در خصوص مشکل به وجود آمده برایش عنوان کرد: کمی فشارم بالا رفته بود و در هواپیما این موضوع تشدید شد و به همین دلیل به بیمارستان نفت اهواز رفتم. مشکل خاصی وجود ندارد و به امید خدا فردا یا سه‌شنبه از بیمارستان مرخص خواهم شد.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: تمام این مسائل توسط لیدرها و همچنین رئیس کانون هواداران رخ داد. از آغاز بازی ما برابر سپاهان به بازیکنان توهین کردند. آنها می‌خواهند از بازیکنان باج بگیرند و من هم گفتم یک ریال نباید به آنها پرداخت شود. به همین دلیل توهین به بازیکنان را آغاز کردند.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: از اول بازی به کوهنورد توهین کردند و اشک او را درآوردند. تمام این مشکلات زیر سر لیدرهای تیم است. اگر باشگاه با آنها برخورد نکند من خود با آنها برخورد می‌کنم. البته باشگاه در نظر دارد به زودی با آنها برخورد کند. زمانی که گروهی دست به فحاشی می‌زنند دیگر نمی‌توانند در ورزشگاه و تمرینات حاضر شوند.

وی افزود: من می‌خواهم در کوتاه مدت این مشکل را برطرف کنم. ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و حق‌مان شکست نیست. در بازی مقابل سپاهان هم شاید باید ۱۲-۱۰ گل می‌زدیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. خود اصفهانی‌ها می‌گفتند هیچ تیمی در شهرمان نتوانسته به این شکل بازی کند.تیم ما خوب بازی می‌کند اما مشکل لیدرها است که باید این مسائل را برطرف کرد تا در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.