فیلم برداری فیلم سینمایی «پلاگ» در تهران ادامه می‌یابد

شنبه ۳۱ تیر – ۰۳:۰۶:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

بازدید مسئولین از پشت صحنه فیلم «پلاگ»؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- فیلمبرداری فیلم سینمایی «پلاگ» بعداز پایان ۲۰ جلسه فیلمبرداری روی سد کارون ۴، در ساختمان‌های اداری وزارت نیرو و اضافه شدن چند بازیگر جدید ادامه می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،   فیلمبرداری «پلاگ» در تهران شامل قسمت‌های اداری و حساسیت‌های مدیران برای ساخت یک سد است. سازندگان فیلم، سنگینی کار را با توجه به لوکیشن‌های صعب العبور و کاملا صنعتی، چندین برابر دیگر فیلم‌های ساخته شده در سال ۹۱ می‌دانند و فیلمبرداری اثر را با توجه به سختی کار جزء آثار شاخص صداوسیما به شمار می‌آورند.
هم راستا بودن این فیلم با شعار سال ۹۱ «سال تولید ملی و حمایت ازکار و سرمایه ایرانی» بسیاری از مدیران دولتی و صدا وسیما را برای بازدید از پشت صحنه فیلم ترغیب کرده است. هفته گذشته مدیرانی مانند محمدرضا رضازاده مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، حجت اله رحیم‌زاده مدیر کل صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، محمدرضا شریفی مدیرتولید فیلم‌های تلویزیونی شبکه ۳ سیما و… از پشت صحنه این فیلم بازدید کردند. همچنین در نشستی از ساخت فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و تله فیلم‌هایی که نشان دهنده تلاش مهندسین سدسازی کشور باشد حمایت خود را اعلام کردند. در این جلسات گزارشی از روند ساخت فیلم و اهمیت این فیلم توسط تهیه کننده پروژه به مدیران ارائه شد.
این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود و روایتگر آبگیری سد کارون ۴ در سال ۸۹ می‌باشد و در هفته دولت از سیمای ج. ا. ا به نمایش در خواهد آمد و برنامه ریزی هایی برای اکران سینمایی این فیلم  و حضور در جشنواره ها هم وجود دارد.
این فیلم به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد، بر اساس فیلمنامه‌ای از سید امین حسینیون ساخته می‌شود و حسن جوهرچی، جعفر دهقان، میر طاهر مظلومی، شهرام ابراهیمی، اکبردانیالی، مصطفی عبد المحمدی، داوود شیرعلی، مهدی مجتهدی در مقابل لنزدوربین حسن سلطانی به ایفای نقش می‌پردازند. لازم به ذکر است که ناظر کیفی پروژه داریوش مختاری بوده و مجری طرح شرکت هورشید فیلم می‌باشد و این فیلم در صدا وسیمای استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده است

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۱۱۵۰۶۰۴۳۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.