فینال نزدیکی را شاهد خواهیم بود

جام جم آنلاین: عادل فردوسی‌پور معتقد است دیدار نهایی جام چهاردهم از جمله فینال‌های میلیمتری جام ملت‌های اروپا خواهد بود.

فردوسی‌پور که گزارش بازی حساس و هیجانی امشب را به‌عهده دارد، در گفت‌وگویی کوتاه با جام‌جم تصریح کرد: فکر می‌کنم دیدار اسپانیا ـ ایتالیا، بازی خیلی نزدیکی باشد و نمی‌توان با قاطعیت گفت چه تیمی قهرمان خواهد شد؛ چراکه هر دو شایستگی و توان خود را با فینالیست شدن نشان داده‌اند.

وی درباره سطح کیفی این رقابت‌ها افزود: با وجود نگرانی‌هایی پیش از آغاز بازی‌ها درباره کیفیت رقابت‌ها، در مجموع بازی‌های خوبی را شاهد بودیم و به نظر من نسبت به دوره‌های گذشته و بوی‍ژه یورو ۲۰۰۴ سطح کیفی یورو ارتقا یافته بود.

فردوسی پور در باره ناکامی آلمان از راهیابی به دیدار نهایی گفت: برخلاف پیش‌بینی‌ها آلمان‌ها در مرحله نیمه‌نهایی مقابل ایتالیا فوق‌العاده ضعیف ظاهر شدند تا با وجود چهار پیروزی پیاپی قبلی، از دور رقابت‌ها کنار بروند.

این رقابت‌های شگفتی خاصی هم داشت، فردوسی‌پور در پاسخ به این سوال گفت: مهمترین اتفاق جام چهاردهم سه شکست پیاپی هلند و حذف این تیم از دور رقابت‌ها بود، آن هم در شرایطی که پیش از آغاز جام، خیلی‌ها هلند را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی می‌دانستند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.