فکری: مشکلات مالی روی عملکرد استقلال در آسیا تاثیر می گذارد/ استقلال توانایی رسیدن به جمع ۴ تیم برتر آسیا را دارد

۰۷م اسفند ،

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر تنها دغدغه استقلال مشکلات مالی است که این مسئله روی عملکرد تیم در آسیا تاثیر خواهد گذاشت.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه لیگ قهرمانان آسیا شرایط استقلال از نظر فنی خیلی خوب است و مشکلی ندارند اما دغدغه‌ای که تیم استقلال و شاید هم تمام تیم‌های ایرانی امسال دارند، مشکلات مالی است که کادر فنی و بازیکنان را اذیت می‌کند. مشکلات مالی از نظر روحی روی بازیکنان تاثیر گذار است و تمرکز آنها را به هم می‌زند و هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم، نگرانی بازیکنان برای دریافت مطالبات خود بیشتر خواهد شد و تاثیر منفی روی بازیکنان می‌گذارد.

کاپیتان سابق استقلال  افزود: تیم‌هایی که وابستگی به دولت و وزارت ورزشی دارند باید توجه بیشتری به آنها شود تا بتوانند بازیهای خوبی ارائه کنند و در آسیا نتیجه بگیرند. تیمی مثل استقلال نماینده ایران در آسیا است و باید کمک کنند تا بدون دغدغه و با آرامش کار کند و نتیجه بگیرد چون این مساله به نفع فوتبال ایران است.

وی در مورد اولین بازی استقلال در آسیا گفت: استقلال در اولین بازی باید در قطر به مصاف الریان برود. تیم‌های قطری در این چند ساله برنامه‌ریزی خیلی خوب و سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه هم گرفته‌اند. فکر می‌کنم تیم‌های قطری با توجه به شرایطی که دارند، حریفان سرسختی برای فوتبال ما و دیگر تیم‌های آسیایی می باشند. امیدوارم استقلال درقطر خوب بازی کند و در آغاز کارش نتیجه دلخواهش را هم بگیرد تا در ادامه بتواند بازیهای خوبی ارائه کند.

فکری افزود: مهم‌ترین عامل برای موفقیت در آسیا داشتن یک مجموعه خوب برای یک فصل است. برنامه‌ریزی برای نتیجه گیری در کوتاه مدت به درد نمی‌خورد بلکه باید طوری کار کنیم که در طول فصل یک مجموعه کارش را به خوبی انجام دهد و بتواند بدون مشکل جلو برود به خصوص در آسیا که کل مجموعه باید خوب کار کنند تا تیم نتیجه بگیرد. الان دوران بسیار بد مالی استقلال است که این مساله تاثیر منفی روی تیم می‌گذارد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: خوشبختانه ما نیروی انسانی خوبی داریم اما در برنامه‌ریزی، بودجه، سازماندهی و تشکیلات نسبت به سالهای قبل ضعیف‌تر هستیم که این مسائل تاثیر منفی روی تیم‌ها و بازیکنان ما برای رسیدن به هدف می‌گذارد.

وی ادامه داد: استقلال پتانسیل و توانایی صعود از گروهش  را دارد و می‌تواند جزء ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا باشد اما شرایط باید برایش مهیا شود و مشکلات مالی برطرف شود تا بتواند قابلیت‌ها و توانایی‌هایش رانشان بدهد و در غیر اینصورت اذیت می‌شود و دچار مشکل خواهد شد تا به هدفش نرسد.

فکری در پایان گفت: استقلال در آسیا کار راحتی ندارد و در این راه هواداران تیم باید کاملا کنار استقلال باشند و از این مجموعه حمایت کنند. تمام تیم‌ها با آمادگی کامل وارد مسابقات آسیایی می‌شوند و تلاش می‌کنند تا موفق شوند و اگر استقلال قرار است در این راه موفق شود، باید از حمایت هوادارانش برخوردار باشد تا افتخار دیگری در سیا به دست بیاورد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.