فکری: نگران نتیجه دربی هستم

محمود فکری که روزگاری به عنوان دستیار امیر قلعه نویی در استقلال فعالیت می کرد و فصل دهم دستیار پرویز مظلومی هم بود،از عملکرد استقلال نگران است.

به گزارش گل ،فکری در ابتدای حرف هایش در مورد کیفیت بازی استقلال می گوید:« استقلال تا هفته چهارم عملکرد چشمگیری در لیگ نداشته و هنوز نتوانسته تا امروز فوتبال جذاب و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارد.در ۴ هفته ای که از لیگ گذشته بازی درخشانی از استقلال ندیدیم. هیچ یک از بازیکنان هم در قواره خودشان ظاهر نشده اند و جز رحمتی که در دو بازی به عنوان بهترین بازیکن استقلال انتخاب شد سایر بازیکنان عملکردی معمولی و دور از انتظار داشته اند.»

فکری اینکه رحمتی در دو بازی به عنوان بهترین بازیکن استقلال انتخاب شده را مطلوب نمی داند و ر این خصوص تاکید می کند:«وقتی در دو بازی پی در پی رحمتی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب می شود تکلیف تیم معلوم است. تیمی که دروازه بانش بهترین بازیکنش می شود مشخص است که هیچ برنامه ای برای حمله کردن ندارد.»

فکری امیدوار است این انتقاد ها به استقلال کمک کند و در این خصوص می گوید:« من یک استقلالی هستم و اگر حرفی می زنم از سر دلسوزی است. بازی های سخت استقلال مانده و باید هرچه زودتر شرایط به نفع این تیم تغییر کند. استقلال باید زودتر اشکالات بازی اش را از بین ببرد چون هواداران توقع ندارند که این تیم در دربی شکست بخورد. با وضعی که من می بینم احساس خوبی به نتیجه استقلال در دربی ندارم. امیدوارم هرچه زودتر استقلال به تیمی هماهنگ تبدیل شده و سروسامان بگیرد. به اعتقاد من خوب نیست که یک تیم با این همه هافبک بازیساز و مهاجم، دروازه بانش بهترین بازیکن بشود.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.