فیلمبرداری فیلم جدید اصغر فرهادی در پاریس ادامه دارد/ یک فرانسوی دیگر به جمع بازیگران اضافه شد

۲۴ آبان ،

فیلمبرداری فیلم جدید اصغر فرهادی در پاریس ادامه دارد/ یک فرانسوی دیگر به جمع بازیگران اضافه شدآخرین خبرها از پروژه جدید کارگردان مطرح و بین‌المللی‌ کشورمان
فیلمبرداری فیلم جدید اصغر فرهادی در پاریس ادامه دارد/ یک فرانسوی دیگر به جمع بازیگران اضافه شد
تاریخ درج : ۲۳ آبان
سرفصل : سینمای ایران   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : در حالیکه فیلمبرداری جدیدترین اثر اصغر فرهادی در فرانسه به نیمه رسیده، یک بازیگر زن فرانسوی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد و جلوی دوربین محمود کلاری رفت.

به گزارش سینمانگار، یک بازیگر جدید به جمع عوامل فیلم جدید اصغر فرهادی اضافه شد.

بانی فیلم نوشت: در حالیکه فیلمبرداری این فیلم در فرانسه به نیمه رسیده یک بازیگر زن فرانسوی به نام “پائولین بارلت” جلوی دوربین محمود کلاری رفته است. این بازیگر ۱۶ ساله به غیر از بازی در چند سریال فرانسوی پیش از این در دو فیلم سینمایی به نام های (۲۰۰۷)La vie en rose و (Dead Man Talking(2012 بازی کرده که فیلم اول برنده دو جایزه اسکار بوده است. (از جمله اسکار بهترین بازیگر زن برای ماریو کوتیلار)

پائولین بارلت در کنار بازیگرانی چون برنیس برژو، طاها رحیم، علی مصفا و بابک کریمی در فیلم اصغر فرهادی با عنوان فرانسوی «le passé» ایفای نقش می کنند.

این فیلم که ۱۷ مهر ماه کلید خورده تا کنون نیمی از صحنه های آن جلوی دوربین رفته است و پیش بینی می شود تا یک ماه دیگر فیلمبرداری به پایان برسد.

فیلم تازه اصغر فرهادی به زبان فرانسه است و در پاریس فیلمبرداری می شود. این فیلم که هنوز نام ایرانی اش مشص نشده در حال و هوای «جدایی نادر از سیمین» یک ملودرام مدرن شهری است.

 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.