فیلمبرداری وسترن دانمارکی در آفریقای جنوبی

۲۱اردیبهشت،

کریستین لورینگ، سینماگر شناخته شده دانمارکی، فیلم وسترن ˝نجات˝ را با نقش‌آفرینی جفری دین‌مورگان، سال ۲۰۲۲ میلادی روانه پرده‌ سینماهای جهان می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، لورینگ فیلم وسترن “نجات” را بر اساس فیلمنامه‌ای که با اندرس توماس جنسن به صورت مشترک نوشته‌اند، در شهر ژوهانسبوگ آفریقای جنوبی جلوی می‌سازد.

در تازهترین ساخته این کارگردان دانمارکی که تصویرگر حماسه‌های شمال اروپا به سبک فیلم‌های کلاسیک وسترن غربی ساخته می‌شودف بازیگران دانمارکی در کنار بازیگران بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کنند.

جفری دین‌مورگان، بازیگر شناخته شده و مطرح هالیوود که ایفاگر یکی از اصیل‌ترین نقش‌های این فیلم است، دربارهٔ همکاری با سینماگران دانمارکی گفته: ” بسیار خوشحال می‌شوم که باز هم بتوانم با تولیدکنندگان و کارگردان دانمارکی کار کنم، زیرا این کار برای من تجربه بزرگی بود.”

به نوشته یورونیوز، مد میکلسن، اوا گرین، جفری دین مورگان، مایکل ریموند جیمز، جاناتان پریس، لنگلی کریک وود، شین کامرون میشل، رابرت هابز و گرنت سانبی بازیران فیلم وسترن “نجات” می باشند که با بودجه‌ای در حدود ۱۰/۵ میلیون دلار، توسط کمپانی‌های فوروارد فیلمز، زنتروپا پروداکشنر و اسپایر فیلمز تهیه و تولید می‌شود.

اکران وسترن اروپایی “نجات” از اواسط ماه اکتبر ۲۰۲۲ میلادی در سینماهای دانمارک آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.