فیلم جدید نیکلاس کیج را نبینید!

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

ROO34212F

نیکلاس کیج فیلم جدیدی دارد که نمی خواهد مردم آن را ببینند. تنها یک روز پس از آنکه تیزرهایی از این فیلم با عنوان «مرگ روشنایی» منتشر شد، نیکلاس کیج به بل شردر پیوست و شروع به تبلیغات علیه این فیلم کرد که گفته می شود، ادیت های فراوان تهیه کنندگان در آن فیلم را متفاوت از آنچه کارگردان ساخته بوده، کرده است.

به گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از بانی فیلم، داستان ساخته شدن این فیلم بسیار طولانی است. در ابتدا قرار بود فیلم را نیکلاس ویندینگ رفن کارگردانی کند و بنا بود هریسون فورد نیز نقشی را داشته باشد که اکنون نیکلاس کیج دارد. البته این دو نفر ابتدایی نسبت به پروژه احساس های متفاوتی داشتند و در نهایت فورد بعد از اینکه ویندینگ رفن از پروژه کنار کشید، انصراف خود را از بازی در این فیلم اعلام کرد و پل شردر و نیکلاس کیج وارد پروژه شدند و فیلم را ساختند.

اما بعضی از تهیه کنندگان فیلم پس از ساخته شدن فیلم و اتمام کار اعلام کردند، نسخه ای که ویندینگ رفن ارائه کرده است، فاقد استانداردها است و شروع به ویرایش فیلم کردند و اولین تیزر آن را منتشر کردند. اما بعد از این تیزر بود که اعتراض کارگردان و به دنبال آن برخی از بازیگران فیلم همچون نیکلاس کیج شروع شد. آنها در نهایت تی شرتی پوشیدند که بر روی آن نوشته شده بود «ما هیچ نسبتی با این فیلم نداریم.» تهیه کنندگان این فیلم اکشن هنوز واکنشی نسبت به این اعتراض نشان نداده اند. تنها یکی از تهیه کنندگان فیلم یعنی گری وش در مصاحبه ای اعلام کرد: ما از ویندینگ رفن خواسته بودیم. خود این تغییرات را اعمال کند اما او نپذیرفت و ما مجبور شدیم خود دست به کار شویم.

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.