فیلم «سین دهم» موسیقی تم محلی دارد

پیروز ارجمند:

سینماپرس-گروه هفت هنر/ پیروز ارجمند از ساخت موسیقی برای تله فیلم «سین دهم» خبر داد و گفت: موسیقی این فیلم را با بهره گرفتن از تم های محلی و ترانه های شهر شیراز کار کردم.

پیروز ارجمند آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: به تازگی ساخت موسیقی برای فیلم «سین دهم» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید اشرف الدین طباطبایی را به پایان رسانده ام.

وی افزود: این تله فیلم در ادامه فیلم های «سین هشتم» و «سین نهم» است که آن ها نیز توسط طباطبایی ساخته شده و از تولیدات صداوسیمای فارس است.

این آهنگساز ادامه داد: داستان فیلم در مورد سفر یک خانواده پنج نفری از شیراز به شهرهای دیگر برای گذراندن تعطیلات نوروز است و به اتفاقاتی می پردازد که برای آنان در این ایام رخ می دهد. نویسندگی کار با ایمان افشاریان است که نقش پدر خانواده را نیز در این فیلم ایفا می کند.

وی در خصوص موسیقی این فیلم، تصریح کرد: موسیقی از تم های محلی و ترانه های شهر شیراز بهره گرفته است و در موسیقی مجموعه «سین هشتم» تا دهم یک رنگ آمیزی و تم مشترک را خواهید شنید. سازبندی این کار با استفاده از سازهای سنتی و محلی ایران است که با همراهی سازهای الکترونیک به انجام رسیده است. موسیقی کار در حال حاضر به اتمام رسیده است و فیلم آماده پخش است.

ارجمند در پایان خاطر نشان کرد: «سین هشتم» بعد از تحویل سال ۹۱ از کلیه شبکه های استانی و شبکه شما پخش شد. بنا شده است «سین دهم» نیز بعد از تحویل سال ۹۲ به پخش گذاشته شود.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۹۶۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.