قائم‌مقام گهر: اگر قرار است نمانیم به ما بگویند

۲۵ام بهمن ،

 علی قرایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد وضعیت داوری در مسابقه پرسپولیس و گهر که با شکست ۳ بر ۲ تیمش همراه شد، گفت: در بازی با نفت آبادان همین آقای بخشی‌زاده خمیس بازیکن ما را اخراج کرد. در بازی رفت مقابل پرسپولیس شوت محمد پروین ۹۰ سانتیمتر داخل دروزاه رفت. عادل فردوسی‌پور از لندن این گل را دید اما داور آن را ندید. اینکه ما اعتراض نمی‌کنیم نباید شرایط به شکلی رقم بخورد که متضرر شویم. متأسفانه وضعیت برابری نداریم.

وی افزود: بازی امروز را نگاه کنید و ببینید چه شرایطی ایجاد کردند. نمی‌دانم چرا اگر داد و بیدادی صورت بگیرد توجه می‌شود، اما اگر کسی ساکت باشد توجه نمی‌کنند. کارت‌های بی‌خودی به بازیکنان ما داده شد و داور چهارم بیشتر از داور سوم اخطار داد. بازی تمام شده آنوقت به رضا کاردوست کارت قرمز می‌دهند. مهربان دروازه‌بان ما به عنوان کاپیتان حق صحبت با داور را دارد اما به او هم اخطار می‌دهند. همانطور که آقای مرادی گفته بازی از دست داور در رفت و شرایط به ضرر تیم ما تمام شد.

قائم‌مقام باشگاه گهر درود با تأکید بر اینکه تیمش بازی بسیار خوبی را ارائه کرد، افزود: پس از پایان مسابقه خیلی از هواداران با ما تماس گرفتند و بسیاری از فوتبال‌دوستان اذعان داشتند که بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. در بازی رفت و برگشت بی‌دلیل ۶ امتیاز از دست دادیم. پرسپولیس با این برد ۵ پله بالا آمد و به آن نیاز داشت، ما چه گناهی کردیم که برد و باخت این بازی جایگاهمان را تغییر نمی‌داد. مایلی‌کهن یک مربی ارزشی است چون او اعتراض نمی‌کند باید با ما اینطور برخورد کنند؟

قرایی تأکید کرد: کارشناسان در مورد مسائل داوری نظر بدهند، اما چیزی که اتفاق افتاد و مسعود مرادی هم اعلام کرده این است که کنترل مسابقه از دست داور خارج شد و او با سوت‌های بی‌مورد نتوانست قضاوت خوبی انجام دهد.

قائم‌مقام باشگاه گهر در مورد اینکه هواداران این تیم با سنگ سر داور را شکستند، اظهار داشت: من این اتفاق را ندیدم اما اگر چنین صحنه‌ای رخ داده واقعاً‌ متأسف هستم و آن را تأیید نمی‌کنم، چون در این رابطه اطلاعی ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

قرایی خاطرنشان کرد:‌ اگر قرار است گهر در لیگ برتر نماند، اعلام کنند تا وضع خودمان را بدانیم. هواداران ما نشان دادند که اهل بی‌احترامی نیستند و کار خود را انجام می‌دهند اما بازی‌ها به شکلی رقم می‌خورد که وضعیت اینطور شده است. همیشه به تصمیمات داور احترام گذاشتیم اما امروز می‌دیدید که وضعیت به گونه‌ای بود که خبرنگاران به دلیل اتفاقاتی که افتاده بود اولین سؤالشان از ما در مورد عملکرد داور بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.