قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران: رسانه‌ها می‌توانند خط حمله مقاومت اسلامی باشند

۰۱م اسفند ،

قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران گفت:‌ امروز تنها راه پیروزی مقابل رژیم صهیونیستی وجود رسانه‌های آزاد و اسلامی است که در صحنه حضور داشته و علیه باطل فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار بیداری اسلامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی که صبح سه‌شنبه در همایش صهیونیسم و رسانه حضور داشت، با بیان این که رسانه‌ها امروز در عرصه‌های داخلی و خارجی وظیفه سنگینی بر دوش دارند، گفت: آن‌ها باید به نقل از مقام معظم رهبری در داخل در جهت توسعه معارف فلسطینی تلاش کنند.

وی افزود: درصورتی که رسانه‌ها در داخل کشورشان به معرفی ستم‌هایی که به مردم مظلوم فلسطین وارد می‌شود بپردازند، اشخاصی بسیاری را با حقایق آشنا کرده و سبب می‌شوند تا بسیاری از مطالبی که چه از نظر حقوقی وعقلی صحت ندارند روشن شود. مانند این صحبت که می‌گویند که فلسطینی‌ها سرزمین خود را فروخته‌اند چرا که این سخن بارها تکرار شده ولی مبنا و اساسی ندارد.

امرودی با تاکید بر این که رسانه‌ها می‌توانند در خارج از کشور نیز به توسعه مقاومت اسلامی کمک کنند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند خط حمله مقاومت اسلامی در جهت مقابله با رژیم صهیونیستی باشند.

وی ادامه داد: به برکت وجود رسانه‌های آزاد، امروز مساله فلسطین به مساله همه کشورهای جهان مبدل شده و محدود به بخش خاصی نیست.

قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران گفت: فلسطینی‌ها مدت‌ها فکر می‌کردند که با گفت‌وگو و مذاکره صلح‌آمیز موفق خواهند شد ولی متوجه شدند که تنها ثمره این نوع تفکر جز پیشرفت هر روز رژیم صهیونیستی در خاک آن‌ها چیزی نبوده و آن‌ها فقط با مقاومت اسلامی پیروز خواهند شد. بنابراین باید در جهت توسعه آن تلاش کنند.

وی در پایان با تاکید بر این که شهروندان فلسطین باید متحد و یکپارچه شوند عنوان کرد: بحث فلسطین در نهایت به پیروزی ختم خواهد شد چرا که این امر یک وعده الهی است اما رسانه‌ها باید در این میان مسیر و نقش خود را پیدا کرده و در این پیروزی سهیم باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.