قائم مقام گیتی‌پسند: قرچکی‌ها سازمان یافته فحاشی کردند/ فیلم خط‌ دهی به آن‌ها را داریم

۱۷م آذر ،

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان می‌گوید فحاشی تماشاگران قرچک به گیتی‌پسندی‌ها در برنامه‌ای سازمان یافته و از پیش تعیین شده اتفاق افتاد.

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ دیدار تیم‌های شهید منصوری قرچک و گیتی‌پسند اصفهان که با تساوی ۲ بر ۲ همراه بود توضیح داد: جو سنگینی در سالن وجود داشت و تماشاگران از ابتدای بازی به بازیکنان، سرمربی و مالک باشگاه فحاشی می‌کردند. آقای جنتی مالک باشگاه در سالن حاضر بود و به اعتقادم فحاشی‌هایی که به او شد شایسته کسی که در فوتسال سرمایه‌گذاری کلانی کرده، نیست.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند ادامه داد: مدیران باشگاه منصوری می‌گویند اتفاقی نیفتاده اما همه دوربین‌ها اتفاقات زشت تماشاگران را ضبط کردند. من برای مسئولین قرچک متاسفم که در یک برنامه سازمان‌یافته به ما فحاشی کردند. محمد کشاورز و احمد اسماعیل‌پور که سال قبل در قرچک بازی می‌کردند و امسال در گیتی‌پسند می باشند چه گناهی کرده‌اند؟

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد بیان کرد: قرچکی‌ها که در بین دو نیمه بر خلاف قانون زمین حریف را تی می‌کشند امروز نیز قصد انجام این کار را داشتند اما ناظر بازی جلوی این کارشان را گرفت اما یکی از مسئولان قرچک به لیدرها خط داد تا به ناظر بازی فحاشی کنند. ما فیلم این صحنه را هم داریم و می‌توانیم در اختیار کمیته انضباطی قرار دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.