قاتلی که یک مرد، یک زن و یک کودک ۴ ساله را کشت: من را اشتباهی گرفته اند

مرد جنایتکار که ۳ قتل هولناک را در پرونده اش دارد در دومین جلسه محاکمه خود منکر اعترافات قبلی اش شد. 
افشین معروف به فرشید نخستین جنایت خود را ۲۹ تیرماه سال ۸۷ در منطقه کمالشهر کرج مرتکب شد. او پس از سوار کردن یکی از دوستانش به نام حسن مرد جوان را به بهانه خرید خاور به یک بیراهه کشاند و او را در داخل خودرو خفه کرد. افشین پس از این جنایت با سرقت ۴ میلیون تومان و لب تاپ مقتول جسد را در همان محل رها کرد و گریخت. او یکم مهر ماه همان سال در جنایتی هولناک در شهرستان لاهیجان زن ۳۱ ساله ای به نام فاطمه و پسر ۴ ساله به نام ابراهیم را از پا در آورد. مرد جنایتکار پس از این قتل با سرقت لوازم با ارزش از محل گریخت.

کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان تحقیقات در رابطه با این جنایت افشین را دستگیر کردند که او با اعتراف به قتل مادر و پسر راز جنایت خود در کرج را فاش کرد. او در بازجویی ها گفت: ۲۹ تیر ماه با حسن در کمالشهر روبرو شدم. او گفت می خواهد یک خاور بخرد. من هم در یک لحظه وسوسه شدم پول هایش را سرقت کنم به همین خاطر نقشه قتلش را طراحی کردم. او را به بهانه اینکه دایی ام فروشنده خاور است به یک بیراهه کشانده و ابتدا با آجر ضربه ای به سرش زدم و سپس او را خفه کردم. بعد هم پولهایش را سرقت کرده و از آنجا گریختم.

وی درباره انگیزه اش برای قتل فاطمه و پسرش نیز گفت: فاطمه از بستگان دور من بود. روز حادثه شوهر او را برای ترک اعتیاد به یک کمپ بردم وقتی برگشتم متوجه شدم فاطمه زن مرا از خانه بیرون کرده است به همین خاطر با او درگیر شدم در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با کارد چند ضربه به بدن فاطمه زدم. برای ابراهیم پفک و بیسکویت خریده بودم که با کیسه خریدهایم پسر ۴ ساله را خفه کردم. ابراهیم شاهد قتل بود و مجبور بودم او را بکشم.

متهم در ادامه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و قضات دادگاه او را به ۳ بار قصاص محکوم کردند اما قضات شعبه ۱۷ دیوان عالی کشور با توجه به اینکه اولیاء دم فاطمه درباره پرداخت تفاضل دیه اظهار نظر نکرده بودند حکم را در خصوص قتل حسن تایید اما در ارتباط با دو جنایت دیگر نقض کردند. با نقض حکم فرشید امروز برای دومین بار در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان استان تهران و به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست افشین را در ارتکاب ۳ جنایت مجرم شناخت و برای او تقاضای اشد مجازات را کرد. سپس اولیاء دم فاطمه خواستار قصاص متهم شده و اعلام کردند حاضر به پرداخت تفاضل دیه برای قصاص مرد جنایتکار هستند.

در ادامه افشین با حضور در جایگاه اتهامات خود را رد کرد و گفت: من مرتکب هیچ جنایتی نشده ام. روزی که فاطمه به قتل رسید مقداری وسایل از مقابل خانه او برداشتم که با کشف این وسایل ماموران من را به عنوان قاتل معرفی کردند.

با ختم رسیدگی به این پرونده قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.