قاسمپور:هرگز برای مربیگری iبه آبادان نمی آیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

  ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم مس کرمان در نشست خبری بعد از بازی تیم های نفت آبادان و مس کرمان افزود:در آبادان سختی های زیادی کشیدم اما حتی اگر بیکار باشم یا با تاکسی کار کنم هرگز برای مربیگری iبه آبادان نخواهم آمد.

وی در خصوص بازی گفت که ما می توانستیم بازی را از تیم صنعت نفت ببریم اما بی دقتی مهاجمین ما سبب از دست دادن سه امتیاز شد.

قاسمپور افزود: تیم صنعت نفت در نیمه اول iبهتر از ما بود اما موقعیت آنچنانی برای گل زدن نداشت.

سرمربی تیم مس کرمان در خصوص نیمه دوم این دیدار گفت: توان بازیکنان صنعت نفت در نیمه دوم تحلیل رفت و تیم مس در این نیمه خیلی iبهتر از نفتی ها بازی نمود.

قاسمپور با ابراز تعجب از سکوهای خالی ورزشگاه تختی آبادان اظهار داشت: هرگز ورزشگاه تختی را اینگونه خالی از تماشاگر ندیده بودم اما عملکرد نامطلوب تیم نفت در این فصل سبب قهر تماشاگران آبادانی با این تیم شده است.

سرمربی مس کرمان افزود: البته تماشاگران آبادانی عجول و کم حوصله می باشند و خیلی سریع از تیمشان انتقاد می نمایند.

وی خاطرنشان نمود: این مساله iبه دیگر شهرهای کشور از جمله کرمان هم منتقل شده اما iبه اندازه آبادان این اعتراضات گسترده نیست.

قاسپور گفت: مربی برای پیشبرد برنامه هایش نیاز iبه حمایت و آرامش دارد و امیدوارم تماشاگران آبادانی این آرامش را iبه تیم صنعت نفت بازگردانند.

تیم فوتبال مس کرمان عصر چهارشنبه و از هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی بدوم گل متوقف شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.