قاضی در پرسپولیس

جام جم آنلاین: مهاجم فصل پیش ذوب آهن با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد قاضی روز چهارشنبه با حضور در دفتر محمد رویانیان با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

قاضی با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را به صورت رسمی به ثبت رساند.

قاضی: مطمئن باشید با برنامه آمده ام

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساس خوبی دارم و قلبا دوست داشتم در تیم پرسپولیس بازی کنم. امیدوارم بتوانم با استفاده از تجارب کادر فنی، بازیکنان ارزشمند این تیم و حمایت هواداران، پرسپولیس را به قهرمانی برسانیم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن پس از ثبت قرارداد دو ساله خود با قرمزپوشان پایتخت، گفت: قول می‌دهم برای موفقیت سرخپوشان با تلاشی مضاعف بتوانم در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران پر شور آن باشم.

وی افزود: پیش از این نیز ثابت کرده ام برای پیراهن تیمم ارزش زیادی قائلم و چون به عملکرد خودم اعتقاد دارم، امیدوارم فصل خوبی را در پرسپولیس پشت سر بگذارم و مطمئن باشید با برنامه آمده ام.

قاضی در خصوص حضور ایمون زاید در پست خود تصریح کرد: برای من فرقی نمی کند با چه بازیکنی هم پست باشم اما ممکن است کادر فنی از سیستمی استفاده کند که با ایمون گلزنی کنیم.

مهاجم جدید پرسپولیس با اشاره به این که موفقیت و قهرمانی تیم برایم مهم‌تر از گلزنی است در پایان گفت: بازیکن باید همیشه آماده بازی باشد و با عملکرد خوب خود، مربی را متقاعد کند که در ترکیب اصلی قرار گیرد. من آمده ام به پرسپولیس خدمت کنم و سطح فوتبالم را ارتقا بخشم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.