قاضی پور:چرا رییس جمهور اعلام عزای عمومی نکرد؟ + پزشکیان: پخش برنامه خنده بازار در چنین شرایطی چه توجیهی دارد+ نماینده مشکین شهر:مسئولان صداوسیما خجالت بکشند

به گزارش خبرآنلاین نادر قاضی پور نماینده ارومیه با اشاره به حادثه زلزله آذربایجان شرقی، گفت: چرا صداوسیما و رییس جمهور اعلام عزای عمومی نکردند اگر این حادثه در شاهرود یا سمنان رخ می داد عزای عمومی اعلام نمی کردند.
قاضی پور تصریح کرد: آیا جان ما آذربایجانی ها عزیز نیست، جان ما به اندازه یک مسابقه فوتبال و حاشیه های آن مهم نیست.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز نیز از عملکرد صداوسیما در پوشش خبری زلزله ورزقان انتقاد کرد و گفت: صداوسیما اطلاع‌رسانی درستی از زلزله ورزقان نداشته است. انگار که نه انگار بین ۷۰ تا صددرصد ۲۰۰ روستا تخریب شد و ۳۰۰ نفر کشته شدند و جمع زیادی بی‌خانمان شدند.
وی افزود:در سایت ها آمده است تلویزیون حتی برنامه خنده بازار را در چنین شرایطی پخش کرده است و این جای تاسف دارد و از رییس مجلس می‌خواهم به صداوسیما تذکر دهد.

اسدی نماینده مشکین شهر نیز در تذکری نسبت به اقدام صداوسیما در پخش خنده بازار تذکر داد و گفت: پخش خنده بازار در زمانی که دو روز عزای عمومی اعلام شده است چه توجیهی دارد. هیات رییسه باید شدیدا به صداوسیما تذکر دهد.
وی تصریح کرد: مسئولان صداوسیما خجالت بکشند آنجا مردم جان خود را از دست داده اند و اینجا خنده بازار پخش می کنند، بیگانگان با ما ابراز همدردی می کنند ولی صداوسیمای ما نه.

/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.