قانون‌گرایی ایران شرارت‌های غرب را به شکست می‌کشاند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به‌دلیل پایبندی جمهوری اسلامی به تعهدات و مقررات بین‌المللی غرب هیچ‌گاه به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

صادق علامه دبیر جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با نشست سران عدم تعهد در تهران به تلاش‌های آمریکا برای عدم حضور دبیر کل سازمان ملل و دیگر سران کشورها به تهران گفت: به دلیل اهمیت نتایج اجلاس، تلاش‌هایی برای عدم برگزاری موفق آن از سوی غرب صورت گرفته تا نتایج را با اهداف خود هماهنگ کند و به سمت آن چه مطلوب آنهاست بکشانند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: به‌دلیل پایبندی ایران به تعهدات و مقررات در عرصه بین‌الملل، غرب هیچ‌گاه به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه ایران به عنوان میزبان نقش قابل قبولی از خود ایفاء کرده، خاطر نشان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی بوده که با ایستادگی کامل و استقلال از بلوک شرق و غرب تا کنون به اهدافی که جنبش عدم تعهد براساس آن شکل گرفته متعهد بوده و برای دستورالعمل‌های اجلاس اهمیت قائل شده است.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.