قایقرانان متخلف پس از درگیری با مأموران آتشنشانی، به کمیته انضباطی احضار شدند

۲۶م آذر ،

در پی درگیری ۴ قایقران تیم ملی روئینگ کشورمان با یک مأمور آتشنشانی در آبادان آنها به کمیته انضباطی احضار شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ۲ روز پیش ۴ قایقران تیم ملی روئینگ کشورمان در زمان استراحت و در محل اقامت خود با یک مأمور آتشنشانی درگیر شدند که این درگیری سبب شد تا آنها به کلانتری آبادان احضار شوند.

این قایقرانان از استان های لرستان، گیلان، تهران و آذربایجان بودند که پس از این درگیری به کمیته انضباطی احضار شدند تا به زودی پس از حضور در تهران در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

**مربی تیم ملی روئینگ: درگیری در آبادان یک سوء تفاهم بود

در حال حاضر قایقرانان روئینگ کشورمان تمرینات آمادگی خود را در آبادان پیگیری می کنند که متأسفانه چند تن از ملی پوشان به سبب درگیری در زمان استراحت به کلانتری احضار شدند.

افشین فرزام، مربی تیم ملی روئینگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه افزود: در حال حاضر تمرینات آمادگی تیم ملی روئینگ کشورمان در آبادان پیگیری می گردد و در زمان استراحت ظاهراً آنها با یک مأمور آتشنشانی درگیر شدند که البته با توجه به اینکه من به همراه آنها نبودم از جریان این درگیری اطلاع کاملی ندارم.

از کلانتری اطلاع دادند مشکل خاصی نیست!

وی گفت: البته پس از این درگیری از کلانتری به من اعلام شد که مشکل خاصی نیست و ملی پوشان این درگیری را نوعی سوء تفاهم عنوان کردند.

فرزام تصریح کرد: با توجه به این درگیری در حال حاضر ملی پوشان از حضور در تمرینات محروم خواهند بود تا در خصوص آنها تصمیم گیری شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.