قتل خواستگار در یک قرار ساختگی!

سهشنبه ۹ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پویا وقتی متوجه شد میلاد به خواستگاری ام آمده با این موضوع مخالفت نمود اما میلاد دست بردار نبود. روز اتفاق پویا از من خواست با میلاد قرار بگذارم. وقتی پسر جوان به محل قرار رسید برادرم او را با ضربه چاقو مجروح نمود و از محل فرار نمودیم.
ممتازنیوز: پسر جوان که خواستگار خواهرش را به قتل رسانده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

دی ماه سال ۹۰ ماموران پلیس آگاهی شیراز از قتل پسر جوانی در یکی از بوستانهای این شهر باخبر شدند. ماموران پس از حضور در محل دریافتند پسر ۲۲ ساله در حالی که با ضربه چاقو مجروح شده بود وارد یک رستوران شده و از کارکنان آنجا درخواست کمک نموده بود.

کارگران رستوران نیز با مشاهده صحنه موضوع را به اورژانس و پلیس اطلاع داده بودند که پس از حضور امدادگران در محل مشخص شد پسر جوان به نام میلاد بر اثر شدت خونریزی جان باخته است.

پس از بررسی های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز نمودند.

در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد میلاد قصد ازدواج با دختر جوانی به نام نیلوفر را داشته که برادران این دختر با این موضوع مخاف بودند. با کشف این سرنخ نیلوفر به اداره آگاهی احضار شد که در جریان بازجویی ها پرده از راز قتل خواستگارش برداشت.

دختر جوان به ماموران گفت: برادرم به نام پویا وقتی متوجه شد میلاد به خواستگاری ام آمده با این موضوع مخالفت نمود اما میلاد دست بردار نبود. روز اتفاق پویا از من خواست با میلاد قرار بگذارم. وقتی پسر جوان به محل قرار رسید برادرم او را با ضربه چاقو مجروح نمود و از محل فرار نمودیم.

در ادامه پویا نیز دستگیر و در بازجویی ها به قتل خواستگار خواهرش اعتراف نمود. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی عرفانی زاده برگزار شد اولیای دم خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.

متهم نیز پس از حضور در جایگاه گفت: من قصد کشتن میلاد را نداشتم و فقط می خواستم او دست از سر خواهرم بردارد.

رئیس دادگاه و ۴ قاضی مستشار پس از بررسی پرونده و اظهارات متهم پسر جوان را به قصاص محکوم نمودند.

مهر

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۷۶ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: سه شنبه ۹ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , قتل, قرار ساختگی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.