قتل و سوزاندن مادر توسط دختر و پسرش

 

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

متهم در تحقیقات پرونده در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بیان حقیقت و معترف شد به خاطر بدبینی به مادرش با همدستی خواهر خود مادرش را به وسیله شال‌گردن خفه کردند.

عصر ایران:فرمانده انتظامی شهرستان چناران از دستگیری خواهر و برادر جوانی که پنج سال قبل مادر خود را در مشهد به قتل رسانده و جسد او را در بیابان‌های اطراف چناران به آتش کشیده بودند، خبر داد.

سرهنگ جواد اصغری عنبران در این‌باره گفت: جسد سوخته شده زنی روز پانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۸۵ در بیابان‌های اطراف این شهرستان کشف و پس از انجام اقدامات قانونی لازم، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. با اعلام کشف این جسد، خانواده زنی که مفقودیت او را در مشهد به پلیس آگاهی اعلام کرده بودند برای شناسایی جسد کشف شده معرفی شدند اما آنان در پزشکی قانونی جسد را شناسایی نکردند که در نتیجه با انجام معاینات کارشناسی و DNA مشخص شد، جسد متعلق به مادر این خانواده است. تحقیقات پلیس درباره این پرونده ادامه یافت اما سرنخی از عامل یا عاملان این جنایت به دست نیامد و پیگیری کارآگاهان درباره این پرونده همچنان ادامه یافت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی پس از گذشت پنج سال پسر جوان مقتوله را برای دومین بار به عنوان مظنون احضار و با توجه به تناقض‌گویی‌های این جوان ۲۸ ساله او را بازداشت کردند گفت: متهم در تحقیقات پرونده در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بیان حقیقت و معترف شد به خاطر بدبینی به مادرش با همدستی خواهر خود مادرش را به وسیله شال‌گردن خفه کردند و پس از انتقال او به بیابان‌های اطراف چناران، جسد را به وسیله بنزین به آتش کشیده‌اند، آنان سپس با خودروی سواری پراید مادر خودشان به مشهد بازگشتند و همراه پدرشان که از موضوع بی‌اطلاع بوده، اعلام مفقودیت کرده‌اند و خودشان نیز شاکی پرونده بوده‌اند.

عنبران خاطرنشان کرد: در پی این اعترافات، دختر نوجوان که ۱۷ سال سن دارد، دستگیر و صراحتا به قتل مادرش با همدستی برادر خود اعتراف کرد و تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

گردآوری شده توسط ممتازنیوز . کام

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.