قدردانی استانداری قزوین از بانک مسکن

۳۰م دیماه ،

بینا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با قدردانی از عملکرد بانک در بخش مسکن گفت: استان قزوین با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی دارای شرایط ویژه‌ای است که همه مسوولان باید با استفاده از پتانسیل‌های موجود، نهایت تلاش خود را در جهت توسعه استان و کشور به کار گیرند.
به گزارش بینا، ابوالفضل طاهرخانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، در دیدار با سید اصغر حسینی، مدیر شعب بانک مسکن در استان، با اشاره به توسعه بانکداری در دهه اخیر بر ضرورت و اهمیت گسترش و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک در کشور با توجه به شرایط حاکم بر جامعه تاکید کرد.
وی با اشاره به مطالبات معوق سیستم بانکی، ضمن اعلام آمادگی، همکاری و تعامل در پیگیری وصول مطالبات از طریق مراجع قانونی، توجه بیشتر به این امر و تداوم حمایت‌های بانک مسکن استان از تولیدکنندگان، بهره‌برداران و انبوه‌سازان استان را خواستار شد.
مدیر شعب بانک مسکن در استان قزوین نیز در این نشست گزارشی از آخرین عملکرد بانک در استان ارایه داد و اظهار داشت: بانک مسکن ۳۵ درصد تسهیلات پرداختی در استان را به خود اختصاص داده که از این حیث رتبه اول را در بین بانک‌های استان داراست.
حسینی با اشاره به تخصصی بودن فعالیت بانک مسکن به عنوان تنها نهاد مالی دولت در بخش مسکن، به تشریح اهداف و سیاست‌های بانک به ویژه استراتژی‌های بانک مسکن در حمایت از خانه دار کردن اقشار مختلف مردم پرداخت.
وی با توجه به اهمیت بازپرداخت به موقع تسهیلات از سوی وام‌گیرندگان در بخش‌های مسکن مهر، روستائی و سایر بخش‌ها افزود: همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های مرتبط دراین زمینه ما را در خدمت رسانی به تمامی اشخاص جامعه بیش از پیش یاری خواهد کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.