قرآن کتاب زنده و کلام حق برای همه زمان هاست

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در جمع خانواده های پاسداران سپاه استان در مجمتع رفاهی لاله شهرکرد گفت: قرآن کتاب زنده و کلام حق برای همه زمان هاست.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام کریم سرافراز که در آغاز آزمون بزرگ قرآن در خانه ویژه خانواده‌های سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) سخن می‌گفت، با تشکر از استقبال خوب خانواده ها از مرحله اول و دوم این آزمون افزود: قرآن در هر زمانی جدید است و نزد هر ملتی تازه و شکوفاست و تا قیامت تعالیم آن پویا می باشد.
وی با اشاره به حدیثی از حضرت امام رضا(ع) ادامه داد: قرآن کریم ریسمان و دستگیره الهی است که راه برتری را به انسان نشان می دهد و نجات بخش انسان ها از دوزخ و هدایت کننده به سمت بهشت برین است.
حجت الاسلام سرافراز ضمن تبیین ویژگی های قرآن از دیدگاه معصومین(ع) اظهار داشت: قرآن دلیلی روشن وبرهان و حجتی آشکار برای همه انسان ها در تمام اعصار قرار داده شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: رشد و نمو نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه تمسک به قرآن و پیروی از ولایت می باشد.
وی افزود: مسابقات قرآن در خانه به خاطر انس بیشتر خانواده ها با کلام وحی و آموزه های اسلامی برگزار می شود و استقبال خانواده های کارکنان سپاه از این برنامه بسیار پرشور بوده است.
گفتنی است : در این روز، از جزء های ۵ تا ۱۰ قرآن کریم آزمون کتبی بعمل آمد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.