قراربود پژو ۲۲ میلیون یورو سرمایه گذاری کند

قراربود پژو ۲۲ میلیون یورو سرمایه گذاری کند

در شرایطی که این روزها شایعات زیادی در خصوص قطع همکاری پژو با ایران خودرو وجود دارد مدیرعامل سابق ایران خودرو از روزهایی می گوید که قرار بود پژو طراحی مشترک خودرو با ایران را آغازکند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرآن لاین منوچهر منطقی از روزهایی می گوید که چندان هم از آن نگذشته از زمان مدیریت خود بر شرکت ایران خودرو و مذاکراتی که قراربود به یک تحول بزرگ در صنعت خودروسازی کشور بدل شد اما این مذاکرات و سند رودوبدل شده در زمان مدیریت جدید و برکناری وی مسکوت ماند و مدیران جدید ترجیح دادند به روال گذشته ادامه دهند.
وی در گفت وگو با خبرآنلاین از این تصمیم مدیران جدید انتقادی نمی کند اما در عین حال تاسف در نگاهش موج می زند و تاکید می کند: وقتی روابط ما با پژو ۲۰ ساله شد.طی مذاکراتی ما اعلام کردیم که تاکنون با شما تحت لیسانس کار می کردیم اما الان می خواهیم در قالب تحقیقات مشترک همکاری کنیم.
وی توضیح داد: آنها استقبال کردند و اتفاقا مدل هایی را هم پیشنهاد دادند که می توانست جایگزین پلت فرم سمند،پژو ۴۰۵ و پژو پارس شود.
وی تاکید کرد: قراربود این خودرو I207 باشد اما به هرحال با تغییرات مدیریتی در ایران خودرو دوباره ماتحت لیسانس مشغول به فعالیت هستیم.
به گفته منطقی، در آنزمان قراربود پژو برای طراحی مشترک در ایران ۲۲ میلیون یورو سرمایه گذاری کند.

یکشنبه ۱۴ خرداد   ۰:۵۲

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.