قرارداد دوساله علوی علی رغم تمایل فسخ شد

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال نام محمد علوی بازیکن سفارشی برخی اطرافیان تیم استقلال را از فهرست نهایی خود خارج کرد و این موضوع را به صورت رسمی به مسئولان تیم اعلام کرد.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در حالی که پس از جدایی پرویز مظلومی از تیم استقلال ،محمد علوی در تمرینات تیم استقلال حضور داشت و اعضای تیم را همراهی می کرد اما این اتفاق زمانی نبرد زیرا پیش از شروع مسابقات لیگ وضعیت برای این بازیکن تغییر کرد و علوی ناچار شد جمع آبی ها را ترک کند.
 این در حالی است که گفته می شود پس از مشخص شدن ایده ال نبودن رابطه سرمربی تیم  استقلال با چند عضو هیئت مدیره تیم، این اتفاق رخ داد و تضمینی برای ماندن این بازیکن وجود نداشت به همین دلیل علوی از استقلال جدا شد.
 شایان ذکر است ، بازیکنی مورد نظر مدعی شده بود هیچ کس خواستار جدایی وی نیست و علوی می تواند فصل جدید را با استقلال همراه شود اما صحبت های وی به طولی نیانجامید و این بازیکن از فهرست حذف شد. سرمربی تیم استقلال به مدیر عامل تیم اعلام کرده است نمی تواند بدلیل خوشایند بودن حضور یک بازیکن در تمرینات تیم برای برخی شرایط تیمش را تغییر دهد .
وی اعلام کرده است که کار کردن با شرایط فوق را نمی پذیرد و با اختیار تام تصمیم گیری می کند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.