قرارداد ۵ ساله پرسپولیسی ها با اسپانسر جدید

به گزارش خبرآنلاین؛در این نشست فرهاد بیاشاد به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، عزرائیلیان نماینده رسمی شرکت پرتاب افزار و مهندس قریب رئیس هیئت مدیره این شرکت حضور داشتند.
در این جلسه بیاشاد معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: شروع کار شرکت جدید را به عنوان اسپانسر با باشگاه پرسپولیس به فال نیک می‌گیریم. به دنبال این بودیم تا به هر طریقی که شده نگرشی جدید را وارد باشگاه بزرگ پرسپولیس کنیم. در حال حاضر همه می‌دانند فوتبال در دنیا یک صنعت است و خصوصیات خودش را دارد.

همچنین مهندس قریب رئیس هیئت مدیره شرکت پرتاب افزار گفت: سؤال ما همیشه این بود که چرا در باشگاه کار درآمدزایی نمی‌شود. به همین دلیل با یک برنامه ریزی به سمت باشگاه پرسپولیس آمدیم و مانند باشگاه‌های منچستر، رئال و بارسا به فکر برند با کیفیت برای باشگاه پرسپولیس شدیم. این برند‌ها در تمام دنیا کارایی‌ خوبی دارد اما در ایران برای اولین بار است که از آن رونمایی می‌شود. امیدوارم با همکاری‌های فروشگاه‌های داخلی و خارجی کالاهای خوبی را با تخفیف ویژه به هواداران بدهیم. از دو ماه دیگر در مراسمی رسما از کالاهایمان رونمایی می‌کنیم.

در ادامه مجددا بیاشاد در پاسخ به سؤال خبرنگاران که اگر مدیریت باشگاه تغییر کند تکلیف چه می‌شود، گفت: این موضوع ارتباطی به وضعیت ما ندارد. ما حتی صحبت‌های لازم را برای گرفتن کپی رایت انجام دادیم و هر کس خارج از قانون باشد با او برخورد می‌کنیم و محکم می‌ایستیم تا در حق باشگاه ظلم نشود. قرارداد ما با دسینی ۵ ساله است و قطعا اجازه خرید کالاهای تقلبی را نخواهیم داد.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.