قرعه ما خوب است اما از پیش برنده نیستیم

۲۹فروردین۱۳،

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای ما خوشحال کننده است که قرعه خوبی آوردیم و در تهران دیدار فینال جام حذفی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، مجتبی حسینی افزود: قرعه ما خوب است اما این موضوع سبب نمی‌شود که خودمان را از پیش برنده بدانیم. به صرف بازی در آزادی نباید تمرکزمان را از دست بدهیم و البته اعضای تیم نسبت به این مساله توجیه می باشند.

وی افزود: سپاهان با بازی‌هایی که در آزادی برابر استقلال انجام داده است و هر دو بار هم ۱۰ نفره شده، نشان داد از بازی در آزادی وحشت ندارد و کاملا به شرایط ورزشگاه آزادی آشنا می باشند و ما با هوشیاری کامل به این بازی می‌رویم.

مربی پرسپولیس در ادامه پیرامون فاصله بین بازی‌ها گفت: یکی از مسائل ما همین موضوع است. تنها کاری که از دست‌مان بر می‌آید، انجام بازی‌های دوستانه بود. این دیدارها به بازی رسمی نمی‌رسد ولی سعی می‌کنیم با این بازی‌ها تبعات تعطیلی مسابقات را برای خودمان کمتر کنیم. فاصله چهار روزه بازی ملوان با فینال جام حذفی واقعا شبهه برانگیز و غیر عادی بود. این فاصله یک روز بیشتر شده و امیدواریم طبق صحبت‌هایی که صورت می‌گیرد بازی با ملوان هم کمی جلوتر برگزار شود.

حسینی در ادامه تصریح کرد: بر اساس شرایط جدول رده بندی لیگ، شاید اینطور به نظر برسد که بازی با ملوان مهم نباشد اما برای ما یک بازی تدارکاتی خوب و برای آنها هم به هیچ وجه یک بازی تشریفاتی نیست. همه تیم‌ها در هر شرایطی برابر پرسپولیس انگیزه بسیاری دارند و با تمرکز و انرژی بسیار بازی می‌کنند خصوصا ملوان که برای جبران بازی قبلی در برابر ما ظاهر می‌شود.

مجتبی حسینی در پایان خاطر نشان کرد: فینال جام حذفی با حضور پرسپولیس و سپاهان که می‌شود گفت دربی ایران را برگزار می‌کنند اعتبار خاصی دارد. در مورد سپاهان نیاز به صحبت نیست، نتایج سال‌های اخیر نشان داده که تیم سرسخت و حرفه‌ای است و با توجه به جایگاهش در لیگ برتر هم این بازی یک فرصتی است که بازیکنان پرسپولیس ثابت کنند شایستگی صدرنشینی در لیگ برتر را داشتند و سعی می‌کنیم با پیروزی در این بازی تا حدی نتایج قبلی را برای هواداران جبران کنیم./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.