قرعه کشی ۳ وزن اول اعلام شد/ مهدی تقوی باز هم در گروه مرگ مسابقات جهانی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – ایسنا نوشت:

وزن کشی اوزان ۵۵، ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان امشب (یکشنبه) در بوداپست مجارستان انجام شد و نمایندگان ایران (حسن رحیمی، مهدی تقوی و رضا یزدانی) حریفان خود را شناختند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم حسن رحیمی پس از استراحت در دور اول، باید به مصاف رسول کالیف از قزاقستان برود و در صورت پیروزی به مصاف برنده کشتی آندریو از بلاروس و کیم از کره جنوبی خواهد رفت. در این وزن ۳۴ کشتی گیر حضور دارند. نریمان اسرافیلوف روس و گئورگی ادیشراشویلی گرجستانی در گروه رحیمی می باشند و در صورت صعود او به نیمه نهایی با یکی از این دو کشتی گیر روبرو خواهد شد.

همچنین مهدی تقوی در وزن ۶۶ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر در آن حضور دارند، پس از استراحت در دور اول، با یونگو جونگ از کره جنوبی کشتی خواهد گرفت و در مرحله بعد با برنده کشتی ماگومد قربان علیف روس و یاکوب گور ترک که از مدعیان این وزن می باشند سرشاخ خواهد شد. داوید سفریان ارمنستانی نیز در گروه تقوی حضور دارد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم نیز رضا یزدانی به مصاف ایوان یانکوسکی از بلاروس می رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار ویلدیریم از ترکیه و ساندو از کانادا کشتی می گیرد. در این وزن ۳۳ کشتی گیر حضور دارند. پاولو اولینیک اوکراینی در گروه یزدانی حضور دارد اما آنزور بولتوکائف روس و تایموراز تگیف قزاق در دیگر سوی جدول قرار دارند و تا فینال به یزدانی برخورد نمی کنند.

چهل و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالن جان از فردا (دوشنبه) در بوداپست مجارستان آغاز خواهد شد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.