قسمت تازه ˝پیشتازان فضا˝ در لندن روی پرده رفت

۱۴اردیبهشت،

قسمت تازه فیلم علمی تخیلی ˝پیشتازان فضا˝ ساخته جفری جیکوب آبرامز، با حضور بازیگران، کارگردان و عوامل پشت صحنه این فیلم که در مراسم اکران ویژه این فیلم که در لندن به نمایش درآمد.

به گزارش هنرآنلاین، در قسمت تازه فیلم علمی تخیلی “پیشتازان فضا” که تقریبا چهار سال بعد از پخش اولین قسمت از این مجموعه در لندن به نمایش درآمد، کریس پاین و زاکاری کویینتو نقش شخصیت‌های اصلی این فیلم را بازی کردند.

این قسمت از مجموعه “پیشتازان فضا” که در واقع دوازدهمین قسمت از این مجموعه محبوب و پرطرفدار است، همانند تمامی قسمت‌های این فیلم دنباله‌دار، نیز به موضوع جنگ برای نجات سیاره‌ها و کائنات می‌پردازد.

جی.جی آبرامز، قسمت یازدهم این سری از “پیشتازان فضا” را در سال ۲۰۰۹ میلادی ساخت و اعلام کرده که هنوز تصمیمی برای ساخت قسمت سوم سری تازه پیشتازان فضا ندارد.

این کارگردان که فیلم‌های دیگری همچون مجموعه تلویزیونی “لاست” و فیلم “ماموریت غیرممکن۳” را در کارنامه هنری خود دارد، در این‌باره گفته: “اگر قرار باشد قسمت سومی از این مجموعه تازه ساخته شود، طبیعتا ما به عنوان تهیه‌کننده ساخت آن را به عهده خواهیم داشت. ساخت قسمت بعدی این فیلم به زمانبندی و چیزهای دیگری بستگی دارد اما هیچ چیز سرگرم کننده‌تر و جذاب‌تر از کار دوباره با این گروه نیست چراکه آنها فوق‌العاده می باشند.”

به نوشته یورونیوز، کریس پاین نیز که نقش کاپیتن کرک را در این فیلم بازی می‌کند، از تمایل خود به ادامه بازی در این فیلم گفته: “واقعا دلم می‌خواهد این کار را انجام دهم. اگر آنها بخواهند قسمت سوم این فیلم را بسازند، من موظف به بازی در آن خواهم بود اما می‌خواهم از این فرصت استقبال کنم و امیدوارم که بتوانم این موقعیت را داشته باشم. برای فهمیدن ادامه داستان و اینکه شخصیت‌ها چگونه عمل می‌کنند، بی‌صبرانه منتظر هستم.”

گفتنی است، نمایش عمومی قسمت دوم از سری تازه فیلم “پیشتازان فضا” از ماه جون ۲۰۲۴ (تیرماه) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.