قسمت های تازه انیمیشن های موفق در شبکه ۲ سیما

۲۹م اسفند ،

پنجشنبه ۱ فروردین – ۱۱:۳۶
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۶۱۰۲ – سرویس تلویزیون

ماداگاسکار 3سینما پرس – گروه تلویزیون: انیمیشن های سینمایی «عصر یخ بندان۴» و «ماداگاسکار۳» برای نمایش از شبکه ۲ سیما دوبله شد.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، در «عصر یخ بندان۴» مندی و سید و دیه گو در حالی که بر روی یک قطعه یخ شناور می باشند سفری را در اقیانوس آغاز می کنند. آنها در این سفر با دزدان دریایی و هیولاهای مختلف مواجه می شوند اما دنیایی تازه را نیز کشف می کنند.
این فیلم با سرپرستی سعید مقدم منش دوبله شده است و امیر منوچهری (مندی)، همت مومی وند (سید)، امیر حکیمی (دیه گو)، نرگس فولاد وند (شیرا)، حسین خدادادبیگی، هادی جلیلی، امیرمحمد صمصامی، بیژن علی محمدی، فرزانه شجاعی، نسرین اسنجانی، سیما رستگاران و شیلا آژیر از جمله گویندگان آن می باشند.
داستان «ماداگاسکار۳» ادامه ماجراهای قسمت های قبلی است. الکس و دوستانش هنوز با یکدیگر در مورد رفتن به خانه و پیدا کردن سیب بزرگ بحث و مشاجره دارند.آنها مسافرتی را به سراسر اروپا آغاز می کنند و اتفاقاتی برایشان روی می دهد.
این فیلم را افشین زی نوری با حضور همت مومی وند، ژرژ پطروسی، مینو غزنوی، فریبا رمضان پور، کسری کیانی، مهرداد ارمغان، اردشیر منظم و نازنین یاری دوبله کرده است.
انتهای پیام / م.ک _ ب.ب


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.