قصرهایی در سقف آسمان تهران

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

به گزارش ممتاز به نقل از اقتصادایران آنلاین، از امکانات ویژه و خاص این واحد مسکونی مجلل و اشرافی می توان به سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر ۵۰۰مترمربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی اشاره کرد.

در آشپزخانه آن هم از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی استفاده شده که همگی توسط یک برند آلمانی معروف ساخته شده اند. سازندگان برج می گویند این سازه تا ۸.۶ درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم است!

نام پنت هاوس تداعی کننده زندگی تجملاتی و اشرافی است و امروزه همگان می دانند که زندگی در پنت هاوس یک برج در شمال تهران کار هر کسی نیست و الزاما باید از رفاه مالی چشمگیری برخوردار بود تا بتوان چنین فضای رویایی و بی نظیری را برای زندگی انتخاب کرد.

شاید تا چندین سال پیش پنت هاوس نشینی چندان مد نبود اما از وقتی برج های سر به فلک کشیده در خیابان های شمال شهر تهران ظهور کردند، پنت هاوس هم به فایلی ثابت در میان فایل های بنگاه های منطقه یک تهران و بعضی از نقاط دیگر و معامله این واحد مسکونی به یکی از پرسودترین معاملات در آژانس های مسکن تبدیل شد.

امکانات موجود در این واحد مسکونی لوکس به همراه موقعیت مکانی خاص و مناطقی که برج ها در آن ساخته شده اند از عوامل اصلی گران قیمت بودن پنت هاوس محسوب می شوند که زندگی در آن را تبدیل به رویایی کرده که فقط عده انگشت شماری از مردم توانایی رسیدن به آن را پیدا می کنند.

پیشینه این مکان رویایی برمی گردد به سالیان دور که «پنت هاوس» به انباری ها یا اتاقک هایی گفته می شد که به سقف خانه ها اضافه شد ه و به د لیل این که با پله های بسیار از طبقات اصلی ساختمان جد ا می شد ، گاهی برای محل اقامت خد متکاران نیز مورد استفاد ه قرار می گرفت که با بلندتر شدن برج ها و نصب آسانسور و دسترسی آسان تر به این واحد، تبدیل به فوقانی ترین طبقه یک ساختمان شد که به صورت ویژه و مجلل ساخته می گردد و از امکاناتی نظیر زاویه د ید و تراس های روباز برخورد ار است. امروزه سازند گان برج های بلند ، اوج هنر خود را د ر این گونه آپارتمان ها به رخ می کشند .

با این حال زمانی د ر قبل های نه چند ان د ور پنت هاوس ها جذابیت و خواهان بسیار ی ند اشتند ، از این رو هیچ خرید اری حاضر نمی شد برای خرید یک پنت هاوس مد تی منتظر بماند، اما این روزها پنت هاوس ها نقد شوند ه اند و گرانبها اما د یگر کسی حاضر نیست ساختمان مجلل خود را به راحتی بفروشد و گاه متقاضیان این مکان مجلل مدت ها در انتظار رسیدن به کعبه آمال خود می مانند و درنهایت با پرداختن مبلغی معادل چند برابر یک واحد مسکونی دیگر در همان منطقه، به خواسته خود می رسند.

بنابر اظهارات یکی از پنت هاوس نشینان، اگر کسی پنت هاوس خود را بفروشد به راحتی نمی تواند پنت هاوس دیگری بخرد و به همین سبب تعداد کم موارد فروش پنت هاوس سبب عمده محبوبیت پنت هاوس نزد مالکانش است، بنابراین وقتی کسی یک پنت هاوس می خرد به راحتی آن را از دست نمی دهد چون یک پنت هاوس با هیچ چیز دیگر قابل تعویض نیست.

به گفته فعالان در آژانس مسکن مناطقی که برج های بلند و پنت هاوس های زیبا دارند، این پنت هاوس ها مشتریان خاص خود را دارند و تقریبا در صورت به دست آوردن پنت هاوس موردنظر خود به سختی از آن دل می کنند و حاضر به فروش آن می شوند و متقاضیان تازه باید منتظر بمانند تا برج های در حال ساخت آماده تحویل شوند و بسیاری از آنها این واحد ها را پیش خرید می کنند.

خریداران این واحدهای لوکس و مجلل معمولا پول کافی برای خرید یا اجاره آن دارند و به نقل از یکی از مشاوران مسکن منطقه نیاوران کسانی که متقاضی خرید پنت هاوس می باشند، به راحتی مبالغ میلیاردی برای به دست آوردن آنها می پردازند. به نقل از «فرهمند»، در میان پنت هاوس نشینان، تجار و سرمایه گذارانی دیده می شوند که از معاملات کاری خود سودهای میلیاردی کسب می کنند و ترجیح می دهند تا این پول را در بخش مسکن صرف کنند و با زندگی در مکانی با امکانات ویژه از زندگی تجملی خود نهایت لذت را هم ببرند. به نقل از او، از میان مشتریان این واحدهای سوپرلوکس می توان به اشخاصی که در بازار آهن یا معدن به عنوان سرشاخه مشغول به کار می باشند و همچنین کارخانه دارانی که تولیدات پایه مثل سیمان و غیره دارند، اشاره کرد. عده ای نیز بازاریان اسم و رسم دار را از مشتریان پنت هاوس ها می دانند.

پنت هاوس ها امکانات خاصی مثل تراس وسیع با چشم انداز ۳۶۰درجه، استخرهای اختصاصی، سونا و جکوزی، معماری شگفت انگیز، اتاق خواب های متعدد و زیبا، سالن بیلیارد یا سینمای سه بعدی، لابی و تالار میهمانی مجلل، پارکینگ های متعدد و آسانسور اختصاصی، در بعضی موارد دستگیره و شیرآلات طلا، سالن ورزش، کتابخانه، آشپزخانه فول فرنیش، اتاق کار، د ر و پنجره برقی و… دارند که البته در بسیاری از این واحد ها امکانات بیشتری هم وجود دارد که با توجه به امکانات و فضای مشاعات قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

معمولا پنت هاوس ها بزرگترین واحد مسکونی در برج ها محسوب می شوند و فضایی برابر چند واحد یک برج را شامل می شوند و برج هایی می باشند که ۱۴۰۰متر پنت هاوس دارند و می توان تصور کرد که قیمت این پنت هاوس ها با احتساب متری ۲۵میلیون تومان، تا چه اندازه نجومی خواهد بود.

در حال حاضر قیمت خرید و فروش پنت هاوس در مناطق مختلف تهران در حدود قیمتی هر مترمربع ۱۰ تا ۳۰میلیون تومان برآورد شده است که این مبلغ سال به سال بالاتر رفته و البته سال ساخت پنت هاوس هم روی قیمت آن تاثیر می گذارد و هرچه سن آن کمتر باشد مبلغ هنگفت تری باید برای خرید آن پرداخت شود و اختلاف قیمت بین پنت هاوس کلید نخورده با پنت هاوس چند سال ساخت متری ۵ تا ۷میلیون تومان برآورد شده است و به نقل از فعالان در این بخش ارزش پنت هاوس از سال قبل تاکنون نزدیک به ۲برابر شده است.

مناطقی هم که پنت هاوس های معروف تهران را در خود جای داده اند، شامل خیابان فرشته، منطقه نیاوران، الهیه، سعادت آباد، زعفرانیه، فرمانیه، اقدسیه و ولنجک می گردد. البته در مناطق دیگر هم برج های بلند و پنت هاوس دیده می گردد، اما تجمع برج های لوکس و مجلل تهران در منطقه یک و از محدوده پل پارک وی به بالاست.

گاهی پیش می آید که صاحب بعضی از پنت هاوس ها واحد های لوکس خود را برای رهن و اجاره در اختیار آژانس های مسکن قرار می دهند و بنابر این گزارش، مبلغ رهن هر پنت هاوس معادل یک پنجم قیمت کل آن است و با توجه به مبالغ میلیاردی این واحد ها، می توان فهمید که چه مبلغ هنگفتی برای رهن یک پنت هاوس لازم است. گفتنی است در حال حاضر پنت هاوس هایی با مبالغ ۸۰۰میلیون تومان به بالا جهت رهن در بعضی آژانس های مسکن در مناطق یاد شده وجود دارد و متقاضیان می توانند طعم زندگی در یک پنت هاوس چند میلیارد تومانی را با مبلغی زیر یک میلیارد تومان، برای حداقل یک سال تجربه کنند.

بنابر این گزارش، جایگاه گران ترین پنت هاوسی که در حال حاضر وجود دارد، به پنت هاوسی در منطقه کامرانیه تعلق دارد. از امکانات ویژه و خاص این واحد مسکونی مجلل و اشرافی می توان به سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر ۵۰۰مترمربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی اشاره کرد. در آشپزخانه آن هم از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی استفاده شده که همگی توسط یک برند آلمانی معروف ساخته شده اند. سازندگان برج می گویند این سازه تا ۸.۶ درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم است!

عکس هایی از پنت هاوس 23 میلیارد تومانی در تهران ، www.irannaz.com
عکس هایی از پنت هاوس 23 میلیارد تومانی در تهران ، www.irannaz.com
عکس هایی از پنت هاوس 23 میلیارد تومانی در تهران ، www.irannaz.com
عکس هایی از پنت هاوس 23 میلیارد تومانی در تهران ، www.irannaz.com

 

این پنت هاوس ۱۴۰۰متری به صورت دوبلکس در طبقات ۱۴ و ۱۵برج قرار گرفته که در طبقه چهاردهم Master Bedroom، یک سوییت مستقل با در مجزا، آشپزخانه، سالن غذاخوری، TV Room و فضای سبز قرار گرفته است. چهار اتاق خواب دیگر همراه سایر فضاهای پذیرایی، در طبقه۱۵ قرار گرفته است. ضمن این که این ساختمان به سیستم شست وشوی نما و پنجره مجهز است و قیمت فروش این واحد رویایی ۲۳میلیارد تومان برآورد شده است که بالاترین مبلغ برای پنت هاوس در تهران محسوب می گردد.

جایگاه بعدی به پنت هاوسی واقع در مجتمعی لوکس در خیابان الهیه تعلق دارد. این مجتمع در زمینی به وسعت حدود ۸۰۰۰متر مربع با تنوع متراژ آپارتمان ها از ۲۶۰ الی ۵۵۰مترمربع ساخته شده است که فضایی بیش از ۵۰۰۰مترمربع محوطه و فضای سبز در اطراف برج شامل محیط های جذاب، آب نما، آبشار های زیبا و نیز جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری است. قیمت واحد های این برج از متری ۱۵میلیون تومان است و به بالای متری ۳۰میلیون تومان هم می رسد و گران ترین قسمت برج همان پنت هاوس هایی است که در نوک برج و طبقات بالایی قرار دارند.

این برج امکاناتی نظیر لابی بزرگ و مجلل، مشاعات بی نظیر، استفاده از بهترین مصالح ساختمانی نظیر شیر آلاتی که روی آن آب طلا کار شده است همراه امکاناتی چون کیترینگ، کارواش ماشین، خشکشویی، رستوران و سالن ورزشی و… دارد. ضمن این که این ساختمان از گارد ویژه ای برخوردار است که ورود و خروج از آن به راحتی امکان پذیر نیست. درهای ورودی به شکلی که امروزه همه درها دارای ریموت می باشند، نیست. بلکه درها با شماره پلاک هر ماشین به صورت دیجیتال باز می گردد و دیگر احتیاج به ریموت نیست.

یکی دیگر از گران ترین پنت هاوس های تهران، پنت هاوسی در خیابان فرشته است که ۱۲میلیارد تومان قیمت دارد. این پنت هاوس ۸۰۰متری با ۵۰۰متر تراس مشجر به چهار طرف شهر دید داشته و هفت اتاق خواب دارد. البته در مقایسه با گران ترین پنت هاوس دنیا کوچک بوده ولی امکانات رفاهی آن با پنت هاوس های معروف دنیا برابری می کند.

همچنین لوکس ترین پنت هاوس طلاکوب شده پایتخت هم در خیابان فرشته با ۴۵۰متر زیربنا و ۸۰متر تراس در طبقه پانزدهم یک ساختمان قرار گرفته که دارای سقفی گنبدی با ارتفاع بیش از پنج متر و پنج اتاق خواب است. این پنت هاوس علاوه بر سوییت و دفتر کار دارای دیوارهای طلاکوب شده، طراحی منحصربه فرد، استخر اختصاصی داخل واحد، ۲۰۰۰متر لابی و تالار میهمانی است. از دیگر ویژگی های منحصربه فرد این پنت هاوس حیاط سازی ویژه آن با آبشار، برکه، آلاچیق و همچنین سالن ورزشی مخصوص بیلیارد و زمین تنیس است. علاوه بر این، پنت هاوس طلاکوب شده پایتخت، دارای سینمای سه بعدی و پنج پارکینگ اختصاصی و آسانسور اختصاصی نیز هست. این واحد در حال حاضر متری ۱۲میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بنابر این گزارش، یکی از سوپرلوکس ترین پنت هاوس های موجود در تهران که در منطقه فرمانیه ساخته شده، پنت هاوسی با ۱۳۰۰مترمربع مساحت و ۲۰۰۰مترمربع تراس با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی (استخر، سالن ورزش، ۶ لاین آسانسور، ارتفاع سقف ۴.۶۰، آلاچیق، سینما، سالن بیلیارد و غیره) است که به قیمت متری ۲۵میلیون تومان از سوی مالک قیمت گذاری شده است. به تاکید یکی از فعالان بازار مسکن در منطقه، ۲۵میلیون تومان تنها قیمت هر مترمربع مساحت داخل پنت هاوس است و قیمت هر متر از ۲۰۰۰مترمربع تراس نیز جداگانه قیمت گذاری می گردد، درواقع خریدار باید برای هر متر از ۳۳۰۰مترمربع نیز ۲۵میلیون تومان پرداخت کند.

به غیر از مواردی که ذکر شد، چهار پنت هاوس معروف دیگر تهران در نیاوران قرار دارند که با ۳۰۰متر تراس به تمام نقاط تهران دید کامل داشته و دارای سونا، جکوزی و استخر خصوصی می باشند. یک پنت هاوس معروف دیگر در الهیه واقع شده که بیشتر مردم و برج سازان از آن به عنوان یکی از زیباترین پنت هاوس های تهران یاد می کنند. پنت هاوس زعفرانیه، یکی دیگر از پنت هاوس های معروف تهران است که یک واحد ۴۸۰متری به همراه ۲۰۰مترمربع تراس و پنج پارکینگ به علاوه مشاعات لوکس، متری ۱۲میلیون تومان از سوی مالک قیمت گذاری شده است و بالای ۵میلیاردتومان قیمت دارد و به زیباترین شکل کوه های شمال تهران را برای ساکنانش به تصویر می کشد. پنت هاوس های کوه نور، ثارالله و پنت هاوس سعادت آباد نیز از دیگر پنت هاوس های معروف تهران می باشند که قیمت آنها سال به سال بیشتر می گردد و تا یک سال پیش و قبل از ساخته شدن پنت هاوس ۲۳میلیارد تومانی، به عنوان گران ترین پنت هاوس های تهران از آنها یاد می شد.

لازم به ذکر است که با وجود آن که معمولا پنت هاوس از آن دسته واحدهایی است که کمتر پیش می آید برای مدت طولانی بدون مشتری بماند و به محض سپرده شدن این واحد ها به آژانس های مسکن منطقه به قول خودشان مشتری پایش خوابیده و به سرعت فروش یا اجاره می رود، اما گاه دیده می گردد که در بین فایل های پنت هاوس های فروشی، فایل هایی می باشند که نزدیک به دو سال است که از سپرده شدن آنها به بازار می گذرد اما همچنان به فروش نرفته اند و مالکان این واحدها از آن دسته از فروشنده هایی می باشند که برای فروش واحدشان عجله ای ندارند و هر چقدر در بازار باقی بمانند خشنود هم می شوند، زیرا آنها بر این باورند که قیمت پنت هاوس سال به سال رشد می کند و آنها ضرر نخواهند کرد.

همچنین شارژ ماهانه این پنت هاوس ها براساس متراژ یا تصمیم هیات مدیره براساس هزینه های ساختمان تعیین شده و مبلغ شارژ در حال حاضر از مبلغی بین ۳هزار تا ۵هزار تومان برای هر مترمربع محاسبه می گردد و با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که شارژ یک پنت هاوس ۱۰۰۰متری مبلغی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان در ماه است.

جالب است بدانید گران ترین پنت هاوس دنیا پنت هاوسی است سه طبقه در نیویورک که در سال۲۰۰۶ به قیمت ۷۰میلیون دلار فروخته شد. این پنت هاوس با ۱۳۰۰مترمربع مساحت در بالای هتل نوسازی شده «پیر» نیویورک قرار دارد و دارای یک سالن بزرگ با سقف گچبری شده به ارتفاع هفت متر، پنج اتاق خواب، هفت سرویس بهداشتی کامل، پنج شومینه کف پوشیده از چوب بلوط، چهار تراس و دید ۳۶۰درجه از تمام نیویورک است که تنها در رویا می توان آن را تصور کرد. بعد از این پنت هاوس ۷۰میلیون دلاری، دومین پنت هاوس گران قیمت دنیا در ساحل میامی قرار گرفته و ۱۸میلیون دلار قیمت دارد. در دکوراسیون داخلی این خانه رویایی چوب آبنوس به کار برده شده که برش های این چوب در ژاپن انجام شده است. این پنت هاوس پنج اتاق خواب دارد و همه اتاق ها به سرویس صوتی، تصویری و تلویزیون پلاسما مجهزند، حمام های آن همه در کنار شیشه های قدی قرار گرفته اند و زیبایی آن را دوچندان کرده اند.

آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲۱۵نظر ثبت شده
  1. وحید:

    بابک زنجانی ممنون که هستی

  2. اميد:

    یه واقعیتی رو میخوام بگم. بابای منم از این خونه ها داره ولی تا به حال به کسی نگفته آخه نمی خواد ریا بشه . بله ولی تروخدا به کسی نگین باشه؟

  3. سولماز:

    ما توی برنامه مون هست که انشاالله با سلامتی و دل خوش و پول حلاس ۲ یا ۳ سال دیگه یکی از این خونه ها رو بخریم…….اگه خدا بخواد ۱۰۰%میشه

  4. یاسر:

    خیلی زیباست واقعا…خدا قسمت همه بکنه ایشاا…

  5. فرهاد محرابى:

    ممنون از اطلاعرسانیه شما براى بنده که در همین شغل فعالیت دارم بسیار مفیدِ فایده قرار گرفت ،

  6. nikoo:

    واقعا خونه های زیبایی هستن انشاالله همه بتونن یه روزی چنین خونه ای بخرن..مرسی

  7. مهشید:

    دمتون گرم….واقعا جالب بود.چه مهندسایی که روش کار نکردن!باید تشکر ویژه کرد!!!

  8. پیمان:

    خوب این ویلا های خوشگل اکثرا ماله بازیگرای سینما هستش مثل گلزار که من اصلا ازش خوشم نمیاد

  9. hamed:

    خیلی قشنگ وزیبا بود
    به نظرم دست یافتنی تر از اون چیزی بود که فکر میکردم
    امیوارم سال ۹۵ زعفرانیه رو خریداری کرده باشم ۹۵% مطمینم که شدنیه

    • باران:

      نمیفروشم.

  10. REZA:

    بله کاملا نوش جانشون.منم ۳۰ روز تو کما هستم فردا امتحانام تموم میشه چون ترم اخرم.سلامتیه همه بچه های ترم اخری…

  11. ندا:

    خونه ی ما تو شمیرانات و اون یکیش تو لواسون ما هم از این خونه ها داریم چیزی نیست آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. سیدعلی:

    اقا میگن دست گربه به گوشت نمیرسه میگه بو میده
    جونم زیادی حسودی نکن
    همه که از راه منفی به اون اوج نمیرسن
    دارندگی و برازندگی
    نوش جونشون

  13. قبله:

    وای از دست بعضی ها اصلا مقیاس ریشتر به طراحی سازه ربطی نداره که میگن به ۸٫۶ ریشتر مقاومه

  14. حامد:

    اختلاف طبقاتی غرب داره به کشور ما هم سرایت می کنه

  15. رویا:

    مگه تو اینترنت ببینیم و یا تو خواب.

  16. omid:

    آقا چکار داری که میگی کوفتشون بشه!
    حقشونه.میتونن و میخرن !
    ما نمیتونیم
    فقط تماشا میکنیم و منتظر بهشت میمونیم.
    عجولین و نسیه قبول نمیکنین ظاهرا !!!!

  17. باقر:

    اگه از راه حروم نباشه نوش جونشون ولی اگه حروم باشه و مال مردم باشه کوفتشون بشه و مطمئناً داغش به دلشون میمونه.

    • محمد:

      اگر حلال هم باشد اسراف است!!

  18. rasuol:

    به قدر تلاش هایتان ارزو کنید یا به قدر ارزوهایتان تلاش کنید تا ……..باشید

  19. ebi:

    are kasani k puldaran hamashun te rahe harum khori daran khialet rahat man khodam bahashun kar kardam bende khodaha age midunestin che pulaee k nemidozdan ey kash shoma ha ham budino mididin

  20. جنتلمن:

    بچه ها بچه ها غصه نخورید.من ۳تا پنت هاوس شیک دارم.یکیشو میدم همه برین توش صفا کنید. فقط ۶ تا خواب بیشتر نداره با هم کنار بیاید عزیزای من.یکیتون به نمایندگی بیاد کلیدو بگیره.

  21. asghar:

    پرسید زان میانه یکی کودک یتیم کاین تابناک چیست که برتاج پادشاست
    آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست
    نزدیک رفت پیرزنی کوژ پشت و گفت این اشک دیده من وخون دل شماست

  22. Kia:

    این آدماهمه مریضن.تعریف نباشه زندگی خودمونو عششششششششقه! نظرمن اینه/البته باید ب نظرساراخانم هم احترام گذاشت؟!

  23. سارا:

    عشق و که کلا بیخیالش اما خدایی اول از همه به خودم تذکر میدم که کاش جوری زندگی کنم که تو اون دنیا خود خدا بهتر و بالاترشو که مسلما ماندگارتر و با ارزشتر است رو بهم بده یعنی به هممون.ان شا اله…

  24. سيد:

    این کأخ که میبینی گاه إز من وگاه ازتو جاوید نمیماند خواه أزمن وخواه إز تو. البته یک نکته انهم این که در تقدیر اینجانب هنوز کاخی دیده نشده که اگر میبود خیلى خوشهال میشدم از ان کلى لذت میبردم ولى نکته جالب اینه که بنده با همین خانه کوچک هم احساس خوشبختی میکنم وخدارابه خاطر تمام کرمش شاکرم دوست أی خوبم از من کوچک اینو بشنوید که خوشبختی توى فکر ماهاست درسته که فقر خیلى بده ومانند مرگ سیاه میمونه ولی اگر شما هم فقیر نبودید واز پس زندگیتون بر میاومدید غصه زیاد پولدار نبودن رو نخورید واز چیزهایی که دارید کمال لذت رو ببرید شاید الآن بهترین زمان عمرتون باشه واز اون غافلید وفردا ها به این مطلب پی ببرید

  25. بهزاد:

    من با محمد امین موافقم عشقی وجود نداره این دوره فقط پول حرف اول ومیزنه .بزرگترین ضربه زندگی و بهم زد و اخرش هیچ.ولی من عاشق همچین خونه های هستم تو زندگی یه هدف دارم به امید خدا .هرکسی یه نظری داره ولی واقعا قشنگن

  26. amin:

    هر کس هر چی داره حقش هست و لیاقتش همونه.اصلا جسارت به نظر چ ندارم.نظر شخصی خودم هست.

  27. :

    خداوند به هر که مصلحت بداند هرچه عطاکند یا برای امتحان ویا …ولی بدانید حضرت سلیمان شوید تنها عمل نیک است که خشنودی خدا را می آورد و همه روزی. در محضر او مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت از جمله در مورد اموال از چه راهی بدست آمده و در چه راهی مصرف شده است . بیست سال است برای داشتن یک منزل صدمتری تلاش می کنم به بزرگی خدا قسم هنوز نصف آجر آن را روی هم گذاشته ام و اگر فقط ۵ میلیون داشته باشم سقف آن را می پوشانم و در اینصورت صاحب سقفی شده ام زیرا ۵ سال است بخاطر پرداخت وام و قرض و قوله خرید زمین ۲۲ میلیونی خانواده ام با ماهیممکن دویست هزار تومن سر می کنند آنهم دو تا از آنها دانشجوست . تعجب نکنید هرگز مال مشکوکی نزدیک نشدم و تنبلی نکردم بلکه من یک دبیر موفق. بوده ام و راضیموبه رضای خداوند هرچه صلاح می داند به بنده اش می بخشد.به نظر شما به مالکین یکی از این پنت هاوس ها رو بندازم فقط ۵ میلیون به من قرض بده دو ساله پس می دهم آیا می پذیرد و نمیگوید اگر تو هم لایق بودی مثل من میشدی؟ نمیدانم

  28. ندا:

    اینکه چیزی نیست خونه ی ما تو جردن اون یکیشم تو فرمانیه است ۲ تا استخر داره با جکوزی آخه چیزی نیست

    • رضا:

      هرکدوم ازخونه ها تون ۲تا استخر دارن زنونه مردونه جداس یا دوتاشون باهم ۱ استخر و جکوزی دارن اونم وسط دوتاشونه

  29. maryam:

    خدایا شکرت
    “راضیم به رضای خودت”

  30. زهرا:

    خدا میدونه جه خبره

  31. رسول:

    بپرس……

  32. رسول:

    به نظر من هر جیزی حدش خوبه دوستان …

  33. پاشا:

    من خودم صفا و صمیمیت خونه ی ۹۰متریمو به ۱۰۰تا برج اینجوری نمیدم

  34. topoloha:

    بچه ها ی سوال ببرسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  35. هدا:

    به چشم من که نیومد چون مال دنیا واسم ارزشی نداره وقتی قراره تو یک وجب جا بخوابم بنام قبر

  36. احمد:

    اشتباه میکنی من میدونم مال کیه مال توکل جمشیدیه پایینیه هم واسه اسمال خواجس

    • الهام 222:

      واااااااااااااااا !میشه بگیددقیقاکجای تهران؟یااین که مارواسکل فرض کردین؟!؟!

  37. هادي:

    میدونم این قصرامال کیه مال کندوره!

  38. سپیده:

    ولی با همه این حرفها خدارو شکر میکنم-زندگی رو دوست دارم و میدونم میشه به هر چی که خواست رسید…فراموش نکنید ما لایق بهترینها روی زمین هستیم…

  39. alireza:

    من هم میتونم داشته باشم با کمی تلاش بهش میرسم

    • زهره.ز:

      اره علیرضا خان چرا که نه مخصوصا با این وضعیت فعلی مملکتمون . شایدم تو ۳۰ سال ایندت به دست بیاری اما چه فایده تو اون سنی که باید نداری حالا اون موقع چه فایده ای داره . یعنی جدی جدی ما جوونها بدبختیمااااا

      • احمد:

        فدات بشم زهره.تو همون زهره نیستی که اون فیلمت در اومده بود؟

        • زهره.ز:

          احمد منظورت زهرا ابراهیمی بازیگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه خیر اقا من اون زهره نیستم

  40. دانيال:

    من فکرنمیکنم همه این خانه هایی که مشاهده میکنید باپول همکاران خارجی شاید ساخته شده باشه چون اگر ایرانیان پول داشته باشند میتوانند صرف کارخانه هایی بکنند که قشر جوان دست بکار کنند.

    • هومن:

      جرت نگو لطفا…

  41. علی:

    مشکل مملکت ما این نیست که یه عده دارن و یه عده ندارن یا یه عده خیلی دارن. مشکل اون اقتصاد مریضیست که یه عده انسان برازنده این طور سرکوب شده اند و بدبخت و یه عده شلغم خور نیز اینقدر به خاطر یه شکم گنده و خصلت گرگانه ای که دارن یک شبه پولدار شدند.

    • مونیکا:

      خب منم میخوام ولی کاخ سفیدروبیش تردوس دارم اونومیخوام اونو .

  42. saeed:

    بابا چی میگید واسه خودتون… هیچ لذتی بالاتر از عشق نیست ماشین و خونه و … در مقابل عشق هیچی نیست لطفا کسانی که عاشق نشدن یا شکست عشقی خوردن و تصمیم گرفتن ضد عشق حرف بزنن پیغام نذارن بدشم تا کجا می خواید برید بالا تا طبقه چندم هزارم اصلا تو کره ماه پنت هوس خوبه … آخرش هممون باید بریم زیر یه متر خاک فقط عشق جاویدانه و اون دنیا هم تا ابد پیشته جان من یه لحظه به جون دادن و مردنتون فکر کنید فقط یه دقیقه چشماتونو ببندید جان من دیدی …اون لحظه بازم عشق بهت آرامش میده ولی اون پنت هوسه چی؟؟؟

    • محمدامین:

      چی میگی تو اقا نکنه باورداری که هنوزم عشق وجودداره. اگه عشق واقعی رو دیدی سلام ما رو بهش برسون بگو به ما هم یه سری بزنه. اخه چه عشقی شما حتما الان عاشقی که داری این چیزها رو مینویسی منم این عشقی که شما دارید ازش دم میزنی رو چشیدم و با دختر مورد علاقم ازدواج کردم قبل ازدواج من به عشقم گفته بودم که ادم پولداری نیستم اما عشقم بهم میگفت مهم منو تو هستیم منم ساده واقعا باورم شده بود بعد ازدواج خانم چپ میرفت میگفت خواهرم اینا ماشین خریدن / خواهرم اینا طلا خریدن / خواهرم اینا کوفت و سرطان خریدن …… اخرش چی شده مگه از هم جدا شدیم منم پی ولگردیمم و اونم پی عشق بازیهاش با پسر پولداراست . اون وقتی که بزرگام بهم میگفتن عشقی وجود نداره منم حرف تو رو میزدم اما الان حالم از عشقای این دور و زمونه بهم میخوره ومیدونم یه روزی تو هم همین چیزهارو در مورد عشق همینجا مینویسی . امیدوارم به حال و روز من نیوفتی

      • سارينا:

        راست میگه.عشق هم تاریخ انقضا داره.یه جورایی حالت تصعیدی داره زود میپره عین نفتالین…خخخخخخخخ.تنها چیزی که برا زندگی مشترک خوبه وفاداری و گذشت و اخلاقه و مقدار فراوونی پول خخخخخخخخخخخ

  43. هادي عباسي:

    حالا در کنار این منزل مجلل تصور کنین منزل ابدی صاحبخانه را که قبری باطول حداکثر ۲ و عرض نیم متر است وهر لحظه صاحبش را بلند تر صدا میزند!
    اما گوشها گران وسرها در گریبان است
    آه از لحظه ای که چشم باز شود و حقیقت انسان خاکی متجلی گردد

    • zahra:

      خیلی خوب گفتی باهات موافقم برای مریض ماهم دعا کنید الان روزوشب نداریم دعا کنید لطفا

    • hoda:

      واقعا حرف حساب جواب نداره نشون میدی که ایمانت قویست

    • hoda:

      حرف حساب جواب نداره

    • مريم:

      کاملا درسته!

    • سمانه:

      واقعا تکان دهنده بود این جملات…
      اگه هوشمندانه تصور کنیم واقعا تنمون میلرزه
      امان از ازین ظواهر که انسان رو غرق در غفلت میکنه

  44. بهار:

    خدایی حالا ما از دور می بینیم اما خدا میدونه اونایی که تو این خونه ها زندگی می کنن سالی یه بارم همدیگه رو نمی بینن.. واقعا خوشبختی محض مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  45. بهار:

    به نظر من هرکسی یه ایده ای داره ولی اینکه خونه ی به این بزرگی برای چند نفر ساخته شده رو نگفتین.. اینکه چه جوری تنهایی توی این خونه ها می مونن؟ خدایی نمیترسن؟

  46. مینا:

    خدا لعنت کنه اونایی رو که خروار خروار مال حروم رو هم میذارن و حتی خمسش رو هم نمیدن اگه اینا نبودن تحریمات ۱۰۰۰ برابر هم میشد مملکت سرپا بود

    • المیرا:

      آی بترکه کسی که همچون خونه ای روخریده ! خوب منم میخوام اه لعنتی !

      • میمی:

        اون دنیا یه ۲۰۰۰ متریشو بساز.باشه…من کار ساختشو شرو کردم میخوای زمین بغلی رو واسه تو نیگه دارم اوکی؟

  47. گلی:

    این خونه ها رو نمیتونن با خودشون به گور ببرن

  48. فاطمه:

    مافضول مردم نیستیم هرکس هرکار کرده مربوط به خودش میشه

  49. مهسا:

    من یه خونه ۳۸ متری دارم اینا ۱۴۰۰ منری!!!چه تعادلی!!

    • هادي عباسي:

      عزیزم ناشکری نکن!
      خدارو شکر کن همون خونه ۳۸ متری رو داری
      هستن کسانیکه که درحسرت یه جایی هستن که بتونن بی منت صاحبخانه وفارغ از خیال پرداخت اجاره ماهیانه سرشون رو بذارن و کنار زن وبچه شون آرام زندگی کنند
      دوران زندگی در قصر پادشاهان میگذرد
      دوران بی سر و سامانی درویش نیز…

  50. crazy:

    hate of the world lise

  51. مینا:

    من وضع مالیم خوبه البته نه اینقدر اینا که میگن این عزیزان زحمت کشیدن به اینجا رسیدن زهی خیال باطل همشون منابع طبیعی این مملکتو براحتی زیر پا له کردن به اینجا رسیدن شاید این حرف براتون عجیب باشه بحثش خیلی گستردس تو این مطلب نمی گنجه تهشو بگیرید به جاهایی میرسید که مختون سوت میکشه چون کارایی که این اقشار می کنن فقط به این ختم نمیشه که مردم الان نون ندارن بخورن اونا همچین زندگی می کنن بلکه به آیندگانی ختم میشه که بدلیل بی کفایتی مدیران و مسئولان دست گدایی به سمت کشور های دیگه دراز میکنن چراکه افراد سودجو منابع این آب و خاک رو تبدیل به کاخ برای خودشون میکنن خیلی وسیعتر از این حرفاس تو کامنت نمی گنجه

    • بهار:

      ایول اگر اینا نباشن آخه کی قاچاق ببره؟ کی دزدی کنه؟ کی کم فروشی کنه؟ کی نزول بخوره؟ کی مال مردم رو بخوره و یه آبم روش؟کی رانت خواری کنه؟ کی اختلاس کنه؟ کی……….

  52. سعید:

    خیلی قشنگ بودانشالله خدابه ماهم بده

  53. ماهان:

    چه بدرد میخوره اخرش همه میمیریم چه۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰چه۵۰۰۰۰۰۰۰

  54. آناهيتا:

    یکی را میدهی صد ناز و نعمت/یکی یک گرده نان آغشته در خون……!!!!

    • yalan dunya:

      ای ول آناهیتاگل گفتی

  55. آناهيتا:

    منم میخواااااااااااااااااااااااام.منم از ایناااااااااااا….اووووووووووووووم!!!!!

  56. مونیکا:

    خوش به حالشون، من که آرزوی خرید یه ماشین رو دارم، مطمئنم میمیرم و به آرزوم نمیرسم چون هیچ پشتوانه مالی ندارم نه پدری نه پول پدری…

  57. armin:

    منا جون غصه نخور ما همه هم دردیم

    چیز دیگه ای نمیشه گفت .

  58. armin:

    من که حال نداشتم این تومار رو بخونم

    اما لعنت به باعث و بانیش که این همه اختلاف طبقاتی رو به وجود آورده

  59. منا:

    نوش جونشون. اونا نداشته باشن پدر مادر الکی خوش من داشته باشن؟؟؟؟؟؟؟ عقل دارن عقل معاش دارن. نه مثل پدر من که فقط دنبال راحتیو اسایشه نه مثل مادر من که فقط تو فکر این ماه نه مثل خواهرم که فقط دنبال لباسای مارک و کلاسای گرون اینا به له جایی میرسن نه امسال من این پول و خونه ی اجاره ای یم که واسمون مونده از جون کندنای منه. خوبهرم رفت ازاد شهرستان حالا من نمیتونم حتی دولتی شهرستان برم. هرچیم خواستگار دارم همرم رد میکنم چون پول یک جهیزیه سادرم ندارم. اینام انگار نه انگار. یکی مثل اونا یکی مثل من بدبخت که دارم از دست این الکی خوشا دارم دق میکنم هرکی مارو میبینه فکدم نمیکنه ما پول یه جهیزیم نداریم.

  60. مصطفی:

    شماکاملادرست میگی دنیاجوووووون .

  61. امیر:

    من وضع مالی معمولی دارم ولی تا امروز آرزو نکردم جای آدمای پولدار باشم یا خونم پنت هاس باشه. بچه ها واقعا سلامتی از همه چیز مهم تره هیچ وقت افسوس برای این جور زندگی هارو نخورید

    • دنیا:

      اخه ادم مگه چقدرمیخوادعمرکنه ؟ هان ؟ میخواد همچون قصرزیبایی روباخودش توگورببره ؟ درست نمیگم ؟

      • مصطفی:

        کاملا حق باشماست دنیاجون .

  62. علی:

    سلام،
    لطفاً خفه شید نظر مفت ندید قصر به این مجللی در کمال رفاه و سلامتی و خوشبختی هستند نوش جونشون

    • ایرانی:

      سلام از حرف های بچه ها این طور بیش تر برداشت میشه که این قصرها با پول حرام ساخته شده خب این احتمال هست ولی این قدر صریح نگین چون از اون اطمینان کامل ندارین
      در مورد لذت زندگی در این قصرها هم باید یگم یکی از دوستای من هست که باباش حدود ۲۰ تا کارخونه داره امااون قدر سرش شلوغه که بچه هاش کمتر می بیننش زندگی اونا خیلی سرده و هدفی هم ندارن در واقع زندگی نمی کنن شایداین قصر ها برای امثال من و شما جالب باشه و برای اونا بعد یه مدت تکراری و بیهوده میشه

  63. دلناز:

    ابن خیلی خوشگلن من تهران زندگی می کنم ولی من این خونه هارو با کوچکترین خونه شهر کوچیکم عوض نمی کنم

  64. دنیا:

    اخرین مد کفن است عزیزان حسودی نکنید !

  65. شاهرخ:

    باهات موافقم عشقم .

  66. رویا:

    وای ! منم میخوام ! ایشا… اونی که این قصر روداره ازدستش بپره نصیب من بشه !

  67. معلم سعادت:

    همگی افسوس میخورید در صورتیکه نباید افسوس و حسرت بخورید یادتون باشه مردان بزرگ اراده میکنند مردان ضعیف آرزو همتون با تجارت الکترونیک که نیاز به سرمایه هنگفتی نداره میتونید ماهی ۱میلیارد بدست بیارید.یادتون باشه که هیچ وقت در تله پول و زمان گرفتار نشید چون برده پول میشید باید ارباب پول بشید.همتون میتونید برنده باشید.

  68. yoohana:

    به نظر من اصل خوشبخنی این که پیش عشقت باشی حاله یه ذره ام مایه دارباشه بدنی مثلا در حد بنز خخخخخخخ ولی خدایی خخخخخیلی شیک وقشنگ ما که از این پنت هوسا نداریم ولی نمی دونم چرا هر کاری میکنم حسودیم نمیشه البته زندگی توی این قصر خخخخخخیلی سرده

  69. یوکابد:

    از منزل مهرآباد جنوبی تا قصر شمال تهران
    به گزارش تعامل به نقل از آینده، ۲۰ سال پیش خانواده انصاری یکی از خانواده های معمولی ساکن در محله ای نسبتا فقیرنشین در منطقه مهرآباد جنوبی، ۲۰ متری زاهدی بودند که متمولترین عضو خانواده، علی انصاری صاحب یک مغازه مبل فروشی معمولی بود.
    در طول این ۲۰ سال، علی انصاری نه مانند بیل گیتس آمریکایی اقدام به ابداع ویندوز کرد و نه مانند میستوبیشی و سوزوکی ژاپنی اقدام به تولید خودروی جدیدی کرد، اما رشد مالی او در طول این ۲۰ سال، اگر نگوییم در جهان بی سابقه بوده، دست کم، کم سابقه بوده است.

    وی با بساز بفروشی و فعالیت در بازار آهن و سپس بازار مبل صاحب ثروتی چند میلیاردی شد و سپس طی دولت احمدی نژاد این چند میلیارد تومان به چندهزار میلیارد تومان تبدیل شده است.

    علی انصاری توانست اولین مجوز بانک خصوصی را از دولت محمود احمدی نژاد در شرایطی دریافت کند که مقامات بانک مرکزی تحت فشار شدیدی برای دادن این مجوز بودند و وی به جای واریز کردن ۲۰۰ میلیارد تومان وجه نقد به حساب بانک مرکزی برای تشکیل سرمایه بانک، تنها ۲۰ میلیارد تومان وجه نقد را که از سوی تعدادی از باشگاههای ورزشی به فرمان علی آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و آخرین سرپرست وزارت نفت تامین شده بود و پول تامین شده از سوی گروه سایپا که تحت فرمان اسفندیار رحیم مشایی قرار داشت، تامین کرد و مابقی سرمایه برخلاف نص صریح مقررات بانکی، به جای وجه نقد از طریق به وثیقه گذاشتن اسناد ملکی انجام شد.

    جناب انصاری بدون طی کامل مراحل قانونی و این بند قانون که هر فرد نمی تواند بیش از ۱۰ درصد سهام بانکی را دارا باشد، در ۸۸/۸/۸ بانک تات را افتتاح کرد.

    اکنون یکی از گرانقیمت ترین قصرهای خصوصی ایران در شمال شهر تهران که چندی پیش گزارشها و فیلمهایی درباره آن در مطبوعات و رسانه ها منتشر شد، متعلق به انصاری است.

    انصاری که ظاهرا یک بانک را برای پوشش دادن فعالیتهای اقتصادی خود ناکافی می دید، چندی پیش اقدام به خرید سهام بانک سرمایه از شهرداری کرده است.

    مطابق با قوانین، بسیاری از این اقدامات تخلف محسوب می شود، اما ظاهرا کمتر قانونی در ایران است که بتواند در برابر ارقام ده رقمی مقاومت کند.

    انصاری لوح برترین کارآفرین کشور و قهرمان قهرمانان صنعت را از دولت جمهوری اسلامی دریافت کرده است، در هیات مدیره باشگاه استقلال تهران حضور یافته و درب اتاق مقامات ارشد اجرایی که به روی دیگران بسته می باشد، برای وی باز است.

    اما این پرسش وجود دارد که آیا انصاری یک کارآفرین واقعی است؟، آیا اقدامات او مشکل قانونی نداشته است؟ آیا با فعالیتهای مولد و سالم اقتصادی در مدت زمانی کوتاه یعنی کمتر از ۲۰ سال، می توان از چند میلیون تومان به چند هزار میلیارد تومان رسید و به عبارت دیگر سرمایه خود را یک میلیون برابر کرد؟

    آیا نظارت بر فعالیت و برخورد با تخلفات امثال انصاری موجب ناامنی اقتصادی و فرار سرمایه می شود؟

    آیا در آزادترین اقتصاد دنیا یعنی آمریکا نیز افراد چنین فعالیتهای اقتصادی را انجام می دهند و اگر کسی بخواهد چینی ثروتی را بیاندوزد، چه میزان باید مالیات بدهد؟

    در طول کدام دولت و با دادن چه شعارهایی چنین ثروتمندانی به وجود آمده اند؟

    اینم از سایت تعامل کپی کردم بخونین…زر نزنین دیگه…
    میخواین بگین حسودم..خب باشه…از حسودی دارم میمیرم
    خوبه؟؟؟

    • م.س:

      یو کبد…انصاریی که میگی لاری هستش اجدادی پولدارن.من تو صنف مبلم میدونم همسرم هم لارستانی هستش.

  70. یوکابد:

    همه که از راه حرام به دست نمیارن…اما بیشترشون از این مفت خورای بی سوادن…شما اگه یه دکتر یا مهندس و وکیل و…پیدا کردین همچین خونه هایی داشته باشن
    یارو بالاترین مدرکش دیپلم یا فوق دیپلم از دانشگاه آزاد واحد بوقستانه یهو همچین خونه ای میسازه…یا همین آقایان فوتبالیست یکی از نمونه هاشن…چه غلطی کردن..چه زحمتی کشیدن؟؟؟

  71. الهام:

    نوش جونش,شما از کجا میدونید مال حرومه,ما ایرونی ها عادت داریم وقتی خودمون عرضه وفکر همچین کسایی رو نداریم پشت سرشون حرف بزنیم وبگیم مال اموالشون حرومه…..نووووووووش جووووووونش

  72. یوکابد:

    ما خونمون فرمانیه اس ….. تا اونجایی که میدونم نصف پولای پدرم از راه حلال به دست نیومده…شاید فکر کنین دارم غلط زیادی میکنم ولی برام مهم نیست…از پدرم متنفرم…الانم تنها زندگی میکنم…پرستاری خوندم ..مثه سگ تو بیمارستان شیفت پر میکنم…تو یه سگدونی زندگی میکنم اما از حقوقی که میگیرم مطمئنم…کلا زندگی سگی دارم..هاها…نیازیم به کسی ندارم… گفتم در جریان باشین فقط با پول حرام میشه اینجور قصرایی رو ساخت

    • آرام:

      یوکابد تو دختری یا پسر؟؟؟؟؟تو واقعا همچین کاری کردی؟؟؟؟یا فیلم هندیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه واقعیت داشته باشه تو یه فرشته ای…آفرین.. بابا ایول.هنوز نمیتونم باور کنم.هرچند که منم یه خواستگار داشتم که بهتر از قصر میتونست برام فراهم کنه خیلیم اصرار کرد لامصب خیلیم خوشگل بود ولی من به حلال بودن ثروتش شک داشتم و در عملی ناباورانه جواب منفی دادم…!!!!!!خودمم تو شوک بودم ولی اینکارو کردم!!بعضی وقتا میخواستم خودمو به خاطر این کار خفه کنم ولی ۶ ماه بعد که دوباره زنگ زد بازم جواب منفی دادم..!!ببین از دست خودم چی مییییییکشم..!!خخخ

      • neda:

        خیلی جالب ومهیج بود لذت بردم نمیتونم بگم خوشبحالشون چون به نظر من همیشه یه چیزی هست که آدم بازم دلش بخواد به دستش بیاره شاید صاحبان این خانه های مجلل خیلی بیشتر از اینا رو میخواستن وحالا تازه به اینجا رسیدن و ایا زمان و عمر انسان اجازه می دهد به اخر ارزوهاشون برسن من فکر نمیکنم

      • المیرا:

        بچه ها من اصلابرام فرق نمیکنه پول حلال باشه یاحرام ! من فقط میگم کسی که میادخواستگاریم پوووووووولداااااار باشه ! میدونم چی باخودتون فکرمیکنید ! فکرمیکنیدمن ادم حرومخور و ……… هستم ولی اصلا این جوری نیست من فقط نظرم روگفتم سن خیلی کمی دارم و هیچ تجربه ای ندارم منتظرجوابتون هستم .

        • آرام:

          یه خبر داغه داغ…دوباره طرف زنگ زد.دیگه شرمنده اخلاق ورزشیتونم ایندفعه میخوام وجدانم رو ببوسم بذارم تو جیبم یه بلههههههههههههههه گنده بهش میدم.با اجازتون دیگه نمیتونم طاقت بیارم منم از این قصرا میخوام..!!یوکابد واقعا تو آدم نیستی فرشته ای…..المیرا تو مثه من نباش طاقت بیار توووو میتونی…..

          • المیرا:

            ای کاش که بتووووووونم !!!!!!!!

  73. غزاله:

    نمیشه عکس های بیشتری بزارید والا ما فقط اون استخررو دیدیم

    • یوکابد:

      برو سرچ کن بنویس قصر کامرانیه…عکساش همه جا هس..سایت ناز پاتوق هم عکساشو زده

  74. باب اسفنجی:

    بی شرفی تا چه اندازه؟؟!!!
    کارگر باوجدان و بیچاره ۱۲ ماه حقوق نگرفته . دخترش میره تن فروشی
    این حیوونا پول اینا رو نمیدند میرن ….

  75. امیر علی:

    خشگل

  76. amir:

    khosh b halet yasi:)best vishes

  77. BIDAR:

    حلاله حلاله چرا ما فکر میکنیم هرکی پولداره از راهه حروم بدست اورده فکر ما کار نکرده اون از فکرش استفاده کرده فقط همین باکمی فکرو زحمت هرکسی میتونه ثروتمند بشه

    • رضا:

      بیدار از این به بعد اسمتو بنویس خاموش چون انگار از قیمت مسکن تو ایران و حقوق باسواد ترین فرد جامعه خبر نداری

    • یوکابد:

      از آسمون زر نباریده به سرش
      یا خودش دزده یا پدرش

  78. nika:

    منم دارم بابا تعجب ندره کهههههههههههههههههههههه من استخرم بزرگ تره حیاط دارم که پرتخال داره با ماله حلال ساختم اخه عاقا ارثه بابام بوده خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  79. yasi:

    چرا همش می گین ماله حرومه همش یا اینکه خوشبخت نیستن ما خونمون توی فرشتست استخر داره دوبلکسم هست اما نه دیگه اینجوری والا پوله بابای من حرام نیست خیلی هم خوشبختیم

    • رضا:

      ببخشید عزیزم شما پدرتون چقدر درس خونده ماهی چقدر حقوقشه چند سال داره کار میکنه ماهی چقدر خرجتونه همرو ضرب کن اگه باهم جور در اومد مالتون حلال حلاله

  80. bahar:

    عزیزان براتون تعجب برانگیز نیست که یه نفر تواین مملکت داره از صبح تا شب کار میکنه تادوزار دربیاره بعد به مرد چهل ساله زرتی میره یه قصر برای خودش بنا میکنه.یعنی چی که نوش جونش اخه چرا گاگول بازی درمیارین حروم خوری و مال مردم خوری داره تو ایران بیداد میکنه. میدونی همچین خونه ای تو غرب حق رییس شرکت مایکروسافته و تو ایران حق یه دیپلمه که هنوز الفبا رو بلد نیست و فقط با رشوه گیری و کارای… به این جا رسیده…

  81. مریم:

    پول خوشبختی نمیاره ولی نبودش حتما بدبختی میاره

    • رضا:

      دمت گرم حرف قشنگی زدی

    • دنیا:

      من اگه اینقدر پول داشتم این قصر رونمیساختم یه کارخونه ی گوشیه اپل واییفون راه مینداختم اخه میدونین چیه ؟ عقدش به دلم مونده به کسی نگینا !

  82. سعید:

    هر کاریتون کنن پول پرستین
    جالب اینجاس اونکه داره رو از روی حرص ربطش میدین به آدمکش و قاتل و قاچاقچیو و نزولخور وحرومخور و امثال ذالک
    خودتونم نداشته باشین متوسل میشین به خدا که به ما هم بده اگه قبول دارین خدا به اونام داده پس صفات فوق الذکر دیگه چیه
    یه سری دیگم میگن ما که نداریم خوشبختتریم ینی اون که داره نهایت خوشبخته امان از دست شما مردم دو نقطه دی

  83. سوسن:

    یعنی این همه پول رو فقط برای یه ساختمان از پول مشروع بدست اوردند جای تعجبه!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  84. آلاله:

    فکر نمی کنم واقعیت داشته باشه درجمهوری اسلامی امکان ندارد تضاد طبقاتی به این حد باشه

    • سوسن:

      دوست عزیز چرا باور نمی کنی مگر ماشینهای میلیاردی رو در خیابانهای تهران نمی بینی . هیچکس از راه راست ودرست به این همه ثروت نمیرسه.

      • محمد:

        خونه ما توی دروس استخر سالن ورزش سالن بیلیارد و… داره ولی از راه حرام نیست.نمیدونم چرا تو ایران هر کی پول داره میگن از راه دزدی و کلاه بازی.

        • پ ا ر س:

          چون هست! 🙂
          واقعیت همینه ! حتی شما دوست عزیز! :))))))))
          ولی نوش جونت!
          باید هم اینطوری باشه!
          من هم مثل شما هستم! و بابام هم از راه خوردن پول مردم و کلاه گذاشتن سر این یکی و اونیکی این زندگی رو واسمون ساخته! چرا به خودمون دروغ بگیم فدات شم؟!
          اصلا خیلی هم خوب! تونست! کرد!

          عزیزان! شما هم اگر عرضه داشتی ، همین کار رو میکردی!
          به تمام مقدسات قسم که ۸۰ درصد مردم نمیتونن کلاهبرداری کنن و پولدار شن وگرنه………!!!! :)))
          به قولی، بیرون نرفتن بی بی از بی چادریه!

          دم بابام گرم!

  85. m.n:

    aya borg ke shoma goftid dar kamraniyeh ast borj kohe noor ast ?

  86. سحر:

    به قول پدر بزرگ مهربانم مال حلال روهم جمع نمیشه

  87. mina:

    اگه پولش از راهه حلاله و بازحمتههه نوش جونشون باشه
    اما اگه از حق این و اونه ،تو رووووحشون !
    همه میدونن تو ایران مال مردم خوری چقد اسونه

  88. نفس:

    مبارکش باشه.اگه پسردارن ماهستیم واسه یه ازدواج موفق

  89. سپیده:

    همه ی حرفا درست ایشالا خدا به همه ی ما یه ذره پول بده دوس دارم انقدری داشته باشم که هرکی منو دید نگه با پول حروم به دست آورده همه بفهمن دست رنجم بوده نه کم نه زیاد به اندازه ای که یه زندگی بدون قبطه داشته باشم نه تنها به من بلکه به همموووووووووون

  90. حامد:

    خدددددددددددددددا یا یکی از اینا هم به ما بده

  91. آوا:

    مامیدوارم هرکی که خونه نداره کار نداره و هرچی زودتر مشکلش حل شه تو همه جای دنیا پولدار و فقیر هست ما که کمونیست نیستسم که بگیم همه مثل هم همه پول و دوست دارن ولی نه به هر قیمتی اینا هم عین بقیهخانواده دارن پس خوب نیست نفرین کنید و بگید حرومه بعدم بگید هیچکس از راه حلال انقد پول نداره حدیث گویان محترم اگه حتی یک درصدم حرفتون اشتبام باشه اونوقت تهمت زدین.پس به زندگی هم دیگه کاری نداشته باشین.

  92. سمیرا:

    هرکسی لیاقت یه چیزیو داره حتما خدا یه چیزی درونش دیده که بهش داده یا شایدم خیلی چیزارو ازش گرفته مثله بچه خوب یا سلامتی

  93. maryam:

    مطالب بسیار جالبی بود و از خوندن این مطلب لذت بردم!
    ولی متاسفانه ما هنوز توان این رو نداریم که پای درد و دل هم نوع خودمون بنشینیم و زخم زبون نزنیم!!!!!!!!!!!
    جای تعجب…!!!
    اگر ایرانی نیستیم،انسان که هستیم….!!!!
    خوبه که ما آدم ها قبل از به زبون آوردن کلامی خوب فکر کنیم…!!!

  94. poriya:

    مهرداد جان کی رو دیدی که از راه حلال این جور قصر داشته باشه

  95. nima:

    ادم همچین پولی داشته باشه بره گرین کارت کانادا رو بگیره بهترین تحصیلات بهترین زندگی تفریح ارامش امنیت به نظرم اسلام واقعی از ان اوناست ماتو ایران چه لذتی بردیم جز تورم سخت تر شدن زندگی

  96. peyman:

    اگه من پولدار بودم هیچ وقت به افراد فقیر پول نمیدادم و لی براشون کار ایجاد میکنم . خدایا هر چی آدم تن پرور را از روی این زمین بردار.
    ای کاش در این دنیا هیچ دینی نبود ای کاش ما فقط به خدا اعتقاد داشتیم نه به حسین و علی و عیسی مسیح

  97. فاطمه طاهری1998:

    عالیه امید اینکه ما هم یه روز اینجاها باشیم

  98. الناز:

    من اگر پول زیاد هم داشتم تو همچین جایی زندگی نمی کردم بچه های گرسنه زنان بی پناه مردان بیکار اشتغال زایی میکردم

    • دل ربا:

      کس نگو لاشی ما پسرا پول دستمون باشه شلوارمونو در میارید بخریم براتون الان اومدی داری چرت و پرت میگی

  99. azin:

    نوش جونشون عرضه داشتن خودشونو به این موقعیت مالی رسوندن… کسایی که تنبل هستن و عقل معاش ندارن و عرضه کار کردن و چشم به اسمون دوختن که خدا از اون بالا واسشون گونی سکه طلا بفرسته و خودشون به خودشون یه تکون نمی دن که برای رفاه خودشون تلاش کنن وقتی می بینن یکی از خودشون زرنگ تر و باهوش تر و کاری تر بوده و به موقعیت مالی بالا رسیده اولین چیزی که می گن این بوده یارو از راه حلال پولاشو به دست نیاورده!!! یعنی هرکی پول داره دزده و حروم خوره؟!!مصداق بارز این حرف منو می تونین وقتی یه ماشین مدل بالا از کنارتون رد می شه رو تو اطرافیان ببینین!!!… برید زندگی نامه انسان های ثروتمند ایران و دنیا رو بخونین متوجه می شین که اکثرشون واقعا تلاش کردن تا به این جایگاه اقتصادی رسیدن نه اینکه یه شبه ثروتمند شده باشن… به جای حسرت و حسادت باید تلاش کرد و از فکر درست استفاده کردو خلاق بود تا موفق بشی… ما ایرانی ها فقط بلدیم از زیر کار در بریم و بعد انتظار معجزه هم داریم. در ضمن من و شما از کجا می دونیم که اون آدم ثرونمد دست نیازمندی رو نگرفته مگه ما تو بطن زندگی خصوصی اونا هستیم؟!! یعنی هر کی ثروتمند شد باید بیاد تمام دارایی شو که واسه به دست آوردنش زحمت کشیده بریزه پای ادم های بیکارو بی اراده که منو شما بگیم خوبه و به به و چه چه کنیم واسش؟! اینا ذهناشون انقدر بزرگ هست که اگرم بخوان به انسان های خدمت کنن به شکل درستش خدمت کنن مثل راه انداختن یه کارخونه که کارآفرینی کنن نه گدا پروری!!! یا ساختن یه بیمارستان و مدرسه و امثال اون… خداوند گفته از تو حرکت از من برکت

  100. maryam:

    دور زمونه بدی شده بیشترشون حرامه نه ازون بانک ها که با سودشون پدر ادمو در میارن و….هرکسی می تونه از این خونه ها داشته باشه البته به شرطی که حلال و حرام سرش نشه چیکار کنیم مالی رو که معلوم نیست چقدر ازش استفاده می کنیم همین که خدایی بالا سرمونه برا همه مون کافیه………

  101. Pouya:

    دختر ها و پسر ها لطفا حسودی نکنید به من و امثال من. لطفا توهین هم نکنید پولشو دارم نوش جونم تا کور بشه کسی که نمیتونه امثال مثل من ببینه.دارندگی و برازندگی OK.

    • maryam:

      خوش باش….

    • سحر:

      فکر میکنم شما صفحه حوادث روزنامه رو نمیخونی
      یه آقایی واسه اینکه صاحب خونش جوابش کرده بود و با پول کمی که داشت نمیتونست خونه ایی اجاره کنه شیر گاز باز میکنه کل خانواده میمیرن
      من از بینوایی نیم روی زرد غم بینوایان رخم زرد کرد

    • ..............:

      akh ke harfe del maro zad agha pouya

    • مونا:

      اونقدر بخور تا از چشات بزنه بیرون. کی بخیله؟؟؟

    • حامد:

      امثال مثل من؟!!!! یکم از پولاتو بده بهت سواد یاد بدن.
      بدردت میخوره هااااا

  102. حامد:

    به خدا این خونه ها از مال حروم، با خوردن حق ضعفا بنا میشن. اینو میگم چون تو اقتصاد هم ثابت شده کسی سود نمیبره تا دیگری ضرر نکنه.

    و هیچ نابغه و دکتر و مهندسی هم ممکن نیست از راه معمولی به این ثروتها برسه. اینو میگم چون از اطرافیان ثروتمندم که خیلیها حسرت زندگیشونو میخورن اطلاعات خوبی دارم.

    • maryam:

      با نظرتون کاملا موافقم

      • Nastaran:

        تهمت نزنیم .فردا باید جوابگو باشیم.

  103. sattar:

    nesbate be emkanato metrajesh gheymatash khoob boodan

  104. هلنا خسروی:

    خدایا به اندازه ای این ادما رادوست داشتی که بهشون قصردادی ماراهم دوست بدار وتااخر امسال بهم خونه بده تا ازمستاجری نجات پیدا کنم…امین

    • maryam:

      امیدوارم هرچه زودتر صاحب خونه بشید…

  105. محمد:

    معلومه خیلی هم گرونه

    • مونا:

      خسته نباشی، خیلی فکر کردی نه؟؟؟؟؟

  106. علی:

    امام علی ع فرمودن: وصف چیزهای دنیویی بیشتر از رسیدن به آنهاست و وصف چیزهای اخروی کمتر از رسیدن به آنهاست
    امید که پیام این جمله بسیار زیبا را دریابیم

  107. بدگمان:

    اونهایی که انقلاب کردند ، اونهایی که شهید شدند،اونهایی که جانباز شدند، اونهایی که در این مملکت کار مفید می کنند ، اونهایی که واقعا مسلمانند یا حتی اعتقاد به یک دین اسمانی دارند ، اونهایی که پول حلال کسب می کنندو ….. کدامیک در این نوع خانه ها زندگی می کنند بنابر این وای به حال مجریان ، قانون گذاران و مدعیان هدایت این مملکت به سوی عدل علی (ع)

  108. متقاضی:

    آقا به اینا وام مسکن هم تعلق می گیره؟لطفا راهنمای بفرمایید؟

    • RT:

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  109. پونهً:

    Khoob bood Kash bishtar aks dasht

  110. نسرین:

    منکه پول ندارم حتی یه خونه بخرم (با حقوق کارمندی) ولی اگه داشتم دلم راضی نمیشد هموطنم از رنج بی پولی و گرسنگی خودکشی کنه و من پنت هاوس داشته باشم خداوکیلی اگه نفس یه لحظه بره و دیگه نیاد هیچی بدرد نمیخوره الا عشق به انسانها.

  111. نسرین:

    منکه پول به اندازه خرید یک خونه هم ندارم ولی واقعا اگه داشتم دلم راضی نمیشد هموطنم نون شب نداشته باشه و از غصه خودکشی کنه و من در پنت هوس زندگی کنم .

  112. احسان:

    من مطمئن هستم اگر این آدما ارث بهشون رسیده باشه یانباشه چه ازراه حلال باشه چه نباشه دارای هوش فراوان و شم اقتصادی بالا هستندشک نکنید.نظرتون؟؟؟

  113. یه دختر:

    هی هی هی ….خدایااااااااااااااااااا
    مارو ببین۱۸ ساعت بلکم بیشتر تو روز کار میکنم برای روزی کمتر از ۴هزار تومان تورو خدا اخه به چی این زندگی دلمو خوش کنم اما بچه های اینا چی من چه فرقی با بچه های صاحب این خونه هادارم بابا لیاقت وهمه اینا کشکه

  114. سميرا جعفري:

    واقعا جالبه کاش یه روز نصیبه ما هم بشه،امیدوارم اینبار نگید تکراری بود

  115. سميرا:

    واقعا جالبه کاش یه روز نصیبه ما هم بشه

  116. غزل:

    خوب m2 شما که ٢ میلیارد دارید با ١ میلیارد یک ساله اونجا رو رهن کنید، بعد مارو دعوت کنید ماهم یه کم از فضا و امکانات اونجا لذت ببریم، اینجوری منم به آرزوم میرسم

  117. غزل:

    چقدر قشنگ ! آدم روی پل عابر پیاده عمارت نمیسازه!!!! ولی من آرزو میکنم حداقل یه ماه توی این پنت هاوس با خانواده ام زندگی کنم

  118. m2:

    من همش ۲میلیارد پول دارم دلم خوش بود میتونم از اینا بخرم
    دیگه فکرشو نمیکردم ک ۳۵میلیارد هزینه داشته باشه

  119. محمد:

    من از پول بدم نمیاد…همیشه دعای سر سفرم اینه که خدا بهم رزق حلال طیب واسع بده. اما وجدانا میگم حالم بهم میخوره توی این جور جاها زندگی کنم. خدا بهمون کمک کنه که بفهمیم روی پل عابر عمارت نمیسازن.
    من که دلم برا صاحب این عمارت میسوزه

  120. مستاجر:

    اینجا ایران نیست دیگه میتونین هند صداش کنیم قشری فضایی پولدارو قشری کذایی فقیر به معنای واقعی کلمه به این میگن اقتصاد قوی یک کشور………….جای تاسف داره

  121. ناشناس:

    بیچاره مردم ما مخصوصا کارمندان سی سال با حقوق بخور ونمیر زندگی کردیم که حداقل برای بچه هامو ن همه چی روبراه باشه ولی افسوس که همیشه ثروت ایران عزیز به غارت میرود هرکس فقط به فکر خودشه اینقدر هم بی رگ شدیم که هی میگیم نوش جونشون منکه یک کارمندم میگم الهی هم در این دنیا وهم در اون دنیا این همه مال وبال گردنشون بشه الهی الهی الهی

  122. سوسول:

    حسادت نکردن…!!!۱۷ ساله…!!!۱۰۰ سال عمر…!!!آرامش نوش جونشون…!!!آرزو خانم…!!!مردم موفق…!!!هدف برای همه چیز…!!!نه دیگه اینو اشتباه اومدی همه چیز بی هدف………….

  123. masoud17:

    ولی با عکس ها حال نکردم …
    من هیچ وقت حسادت نکردم چون با اینکه ۱۷سالمه ولی میگم آدم آخرش ۱۰۰ سال عمر میکنه …ولی کسانی که دارند نوش جونشون و امیدوارم همیشه با آرامش و بدون دغدغه از زندگیشون لذت ببرند و آرزو میکنم همه مردم موفق باشن و زندگی خوبی داشته باشند و مطمئن باشید اگه هدف داشته باشید به همه چیز میرسید

  124. دلارام:

    ب نظر من ادم باید طوری زندگی کنه ک اخرش بتونه جواب خدای بالاسریشو بده و شرمنده نشه .داشتن خونه ب این بزرگی ک مهم نیست . هست ؟؟؟؟؟؟

    • انیشتین:

      بله عزیزم مهمه ولی خیلی گاگولی اخه خونه ادم میزان سر سختی شخص رو نشون میده گاگول*****

      • maryam:

        افکارتو عوض کن با این طرز فکر به جایی نمی رسی انیشتن…..خدا به همه ی ما طرز فکر خوب عنایت کنه

  125. homa:

    روزی سرخپوستی تنها در جنگل گردش می‏کرد. او یک تخم عقاب را روی زمین دید و به خیال اینکه یک تخم‏مرغ معمولی است آن را در لانه یک مرغ گذاشت. جوجه عقاب نیز همانند دیگر جوجه‏های مرغ از تخم بیرون آمد و مانند آنها شروع به راه رفتن و دانه خوردن کرد. یک روز زیبای بهاری، عقاب کوچک که اندکی بزرگتر شده بود، متوجه پرواز پرنده زیبا و باشکوهی در آسمان شد. پرسید این چه پرنده‏ای است؟ مرغ با مهربانی پاسخ داد. این یک عقاب است. زیباترین و قدرتمندترین پرنده دنیا! عقاب کوچک با خود اندیشید که چه‏قدر خوب بود اگر او هم عقاب بود و می‏توانست مثل عقاب پرواز کند. اما چون باور داشت که یک جوجه مرغ معمولی است، خیلی زود همه چیز را فراموش کرد و تمام عمرش را مثل یک مرغ خانگی زندگی کرد!

    • ماندانا:

      زحمت میکشن پول در میارن …اما من که شب وروز تنبلی میکنم باز هم دلم میخواد من صاحب اونا بشم خدا به اونا داده…..به ما هم بده انشالاه…..
      افرین بر اونایی که هنر و مدرنیزه بودن وشیک زندگی کردن را به ما یاد میدهند
      شما هم ببینید و خوب فکر کنید اگه تو همین بدبختی هامون بلولیم پولمون حلال است ؟؟؟؟ هرکسی که خلاقیت داشت وخانهای ,,,,پولش حرام….خیلی ها هستند تو تهران و جنوب شه و زیر پل میخوابند تو کثافت اما تشک و بلشت هاشون پر از پول است
      میگین نه تحقیق کنید….تو همین اینترنت

  126. homa:

    dameshooon grm,koli hal kardam
    cheshmam az inja dard gereftan, age beram onj chi beshe:D
    mobarakeshooon bashe
    ma ham talashemoon ro mikonim,shayad tonestim 😀
    shoooooookr

  127. الهام:

    هیچ پول زیادی انباشته نشود مگر با حرام. ولی منم از این خونه ها میخوام اما حلال.

  128. parisa:

    hanozam to kafesham vay khoda sar dard gereftam halam bad shod vali be oni ke daram shokr mikonam
    chon khanevade samimio pako khobi daram

  129. حسین:

    بابا تا سی سال پیش کل تهران پر خونه ویلایی بود و همگی داشتیم تو آرامش و با هوای خوب و ترافیک روان و جمعیت کمتر زندگی میکردیم. نمیدونم کی این جریان ساخت و ساز رو رواج داد و کل شهر رو بهم ریخت. یک ملک ۵۰۰ متری با یک خانواده تبدیل به مجتمع ۲۰ واحدی و با جمعیت ۶۰ نفری شد و ترافیک و نبود جای پارک و … حالا همون بساز بفروش هایی که این بلا رو سر ما آوردند ویلاهای ۳۰ سال پیش خودشون رو بردند تو ارتفاع ۵۰متری زمین و حال میکنند. از ته قلبم میگم که کوفتتون بشه. انشاله آسایش نداشته باشید چون آسایش ما رو گرفتید

  130. ایمان:

    به نظر من حرف همه بچه ها رو تایید میکنم. ولی من تا حالا وارد این جور خونه ها نشدمو اصلا تا به حال نمی دونستم که تو تهران این خونه ها با این جور امکانات بی نظیر و عال وجود دارهو اصلا نمی دونستم که پنت هاوس چیه ؟!ولی چون تا به حال اقوامی داشتیم که به کشور های عربی و حوزه خلیج فارس رفتند فکر میکردم که امکانان مخصوص اونایه و این جور برج های سر به فلک کشیده فقط تو اونجا پیدا میشه.ولی چون من به اقتضای شرایط کاریم به این جور افراد ثروتمند و به قول معروف میلیاردر روبرو شدم و در جریان روحیات اونا قرار گرفتم اینه که خدا وقتی یه چیزی به طور زیاد حال کار نداریم که به صورت حلال و یا خدای ناکرده حرام به آدم میده خوب مسلما اگر فرد لیاقتشو نشون نده یه چیزهایی رو در طی مرور زمان از آدم می گیره.اگر مثلا یه آدم پمیلیاردر رو با یه روستایی مقایسه کنیم خوب فرد روستایی یه چیزهایی داره که اون آدم ثروتمند نداره و بالعکس.ولی چون ما هنوز درگیر مادیات و ظواهر هستیم و فقط به خوشی های ذاهری که توسط حسها صورت میگیره توجه بیشتری میکنیم شاید نتونیم به طور کامل درک کنیم.پس همه چیز در حد متعادل و به حد خود….یا حق

    • مرضیه:

      همه چیز در حد تعادل خوبه چون اگه بیش تر باشه انسان به خودش مغرور میشه باز اگه کم باشه انسان از زندگی تقریبا ناامید میشه.ای خدا ما که از زندگیمون راضی هستیم انشاال..خدا دست همه مارو بگیره

  131. محمد:

    فکر میکنیم چقدر عمر داریم که بخواهیم اینقدر بالاو پایین بپریم .همین که خانواده سلامت باشهوه با خوشبختی با هم زندگی کنیم خدار ا شکر میکنیم نیگم پول بده ولی بیشتر از حدشم اصلا خوب نیست چون هر کسی آدمو بخواد فقط برای پوله یا خودش فکر میکنه برای پولشه ….اونا هم واسه خودشون بدبختی های بیشتری از ما دارند ..مطمعن باشید

  132. پرستو:

    واقعآ قشنگ و دلربا بودن، من از زندگیم راضی ام، ولی ایکاش میشد حداقل همه ى آدما به مدت یک هفته زندگی کردن تو این قصرهارو تجربه میکردن.

  133. sobhan sepehr:

    rast mige berid kharej oonja behtar mitoonan khoshi konan be khoda.

    • رضا:

      دارم حقوق معلمیم روجمع می کنم یه واحد بخرم

  134. آرام:

    میگه که :
    تــــــــــــا بــــــــــــــستــــونـه ، هوا گرمه ، دمش گرم……..
    و دم همه اونایی که دارنو دست بقیه روهم میگیرن.
    همه چی تو اون فضاها عالی بود ولی خداییش میشد سردی و بی روحی و ماشینی بودن رو تو زندگیون دید.
    من معتقدم کسی که واقعا پول خرید همچین خونه ای تو ایرانو داره ، اصن از بیخ اشتباه میکنه اگه پولشو هدر بره…
    بابا یه خونه معمولی تر..اونم البته در حد یه میلیارد(چشمک)) ولی خووو بقیه شو میره اقامت تو آمریکا میگیره…..
    مگه دیوونس که اینجا بمونه…والا………
    ولی در همه حال آدم در هر شرایطی که هست نباید زیر دستاشو فراموش کنه….
    بازم دمشون گرم……….

    • m.n:

      نگران نباش عزیزم تو امریکاشم دو برابرشم داره

  135. omid:

    من که کلی حال کردم خدایی دمشون گرم دارندگی و برازندگی … منم اگه داشتم همین جوری زندگی میکردم یارو پدرش در اومده به اینجا رسیده الانم میخواد حالشو ببره … خدا به هر کی اندازه لیاقتش میده … من که از زندگیم راضیم با وجود اینکه مستاجرم و یه کارمند حقوق بگیر اما خدارو شکر تنم سالمه و از زندگی لذت میبرم… ایشالا که همتون موفق بشین تو زندگی

    • magid:

      کاملا حق باتویه امید منم اگه داشتم همینجوری زندگی میکردم

      • آذین:

        نوش جونشون عرضه داشتن خودشونو به این موقعیت مالی رسوندن… کسایی که تنبل هستن و عقل معاش ندارن و عرضه کار کردن و چشم به اسمون دوختن که خدا از اون بالا واسشون گونی سکه طلا بفرسته و خودشون به خودشون یه تکون نمی دن که برای رفاه خودشون تلاش کنن وقتی می بینن یکی از خودشون زرنگ تر و باهوش تر و کاری تر بوده و به موقعیت مالی بالا رسیده اولین چیزی که می گن این بوده یارو از راه حلال پولاشو به دست نیاورده!!! یعنی هرکی پول داره دزده و حروم خوره؟!!مصداق بارز این حرف منو می تونین وقتی یه ماشین مدل بالا از کنارتون رد می شه رو تو اطرافیان ببینین!!!… برید زندگی نامه انسان های ثروتمند ایران و دنیا رو بخونین متوجه می شین که اکثرشون واقعا تلاش کردن تا به این جایگاه اقتصادی رسیدن نه اینکه یه شبه ثروتمند شده باشن… به جای حسرت و حسادت باید تلاش کرد و از فکر درست استفاده کردو خلاق بود تا موفق بشی… ما ایرانی ها فقط بلدیم از زیر کار در بریم و بعد انتظار معجزه هم داریم. در ضمن من و شما از کجا می دونیم که اون آدم ثرونمد دست نیازمندی رو نگرفته مگه ما تو بطن زندگی خصوصی اونا هستیم؟!! یعنی هر کی ثروتمند شد باید بیاد تمام دارایی شو که واسه به دست آوردنش زحمت کشیده بریزه پای ادم های بیکارو بی اراده که منو شما بگیم خوبه و به به و چه چه کنیم واسش؟! اینا ذهناشون انقدر بزرگ هست که اگرم بخوان به انسان های خدمت کنن به شکل درستش خدمت کنن مثل راه انداختن یه کارخونه که کارآفرینی کنن نه گدا پروری!!! یا ساختن یه بیمارستان و مدرسه و امثال اون… خداوند گفته از تو حرکت از من برکت

        • مهرداد:

          اذین جان متشکرم از حرفهای خوبت،اما منظور من همه نبودن … من در حال حاضر با یکی از ثروتمند ترین ادمهای تهرون همکاری میکنم،ادم بسیار بسیار مومن و دستگیری هم هستش.ولی ادمهاییو میشناسیم که با آتیش زدن کارخونه های فرسودشون از بیمه پولهای کلانی میگیرن با رشوه هایی که میدن مالیات رو صفر میکنن..با سو استفاده از موقعیت هاشون وامهای میلیاردی میگیرن و تا سالها پرداخت نمیکنن جون دست اقا زاده ها تو کاره..در صورتی که جوانهایی هم سن و سال ما حسرت یه ازدواج اسون تو دلشون مونده و آرزوی بزرگشون داشتن یه کار ثابت و بی استرسه که سره برج نکنه اخراج بشن… من خودم اتفاقی این سایتو دیدم با وجود اینکه مدیر عامل کارخونه هستم و یک جوون ۲۵ ساله هستم ولی به شدت درد کشیده روزگار هستم…همه بدنیستن ولی آدمهای پولدار نادرست زیادن…انشالله اونایی که نیک هستند دارایی هاشون صد برابر شه و خلاف کارها عذاب قارون رو ببینن…انشاالله ه ه ه ه و و و و و های دیگه که مفصلن…

  136. رضا:

    منم آرزو داشتم اینقدر پولدار بودم

  137. alireza:

    پول خوشبختی نمیاره ولی راه رو واسه خوشبختی باز میکنه…مهرسا بات موافقم.

  138. مهرسا:

    حرفاتون درسته ولی endحسادتیت

    • magid:

      حتما توهم از اون بجه پول دارایی که باباش پنت هاوس داره خوش بحالت ,ماکه نداریم باید حسرت بخوریم یعنی؟
      مجبوریم بگیم بابا بیخیال ماهم یه چیزایی داریم که اونا ندارن
      راستی ما چی داشتیم که اونا نداشتن یکی کمک کنه من یادم رفته

  139. llalic:

    این ثروتا عمرا خوشبختیا نمیاره

    • بایرام گروسی:

      خوش بحالشون. اما این خوشیها جائی لذت داره که همه مثل هم زندگی کنند نه تو جائی که به خاطر پول حاضر میشند انسان بکشند. پس نتیجه میگیریم هر چی ثروت بیشتر باشه استرس مشکلات روحی روانی بیشتری بدنبال خواهد داشت

  140. حسن محمدی:

    باور کنید لذتش به خونه های کاه گلی دهات ما نمیرسد مهم خوشبخت بودن مگه نه بچه ها

  141. هنگولیده!!!:

    اختلاف طبقاتی تا چه اندازه؟؟؟؟ ما پول نداریم حتی خونه اجاره کنیم یا یه ماشین قسطی بخریم و هزارتا مشکل داریم اونوقت بعضیها انقدر دارن که نمیدونن چه جوری خرجش کنن!!! ما ۶ ماهی ۱ بار هم به زور گوشت میخریم اونوقت بعضیها…..! تازه تو این گرونی اوضاع مالی خیلی‌ها از ما هم بدتره! خدایا شکرت!

    • حقیقت:

      پس خوبه اینترنتتت ردیفه .. عزیزم هزینه اینترنتت رو بده گوشت بخر . ارزون ترین اینترنت هم استفاده کنی ماهی ۲۰ تا ۳۰ هزار تومن هزینشه ……..
      هر کی داره گوارای وجودش برن بشین تو پن هوسش کیف کنن

      • mina:

        خانوم/آقای حقیقت !
        حالا شاید این هنگولیده هم پول داشته باشه ولی تو ایران خیلیا هستن که هنوز
        به نون شبشون محتاجن
        اختلاف طبقاتی بیداد میکنهههه 🙁

    • مختار:

      خدایا مارا چه افتخاری بالاتر از این که بنده توییم
      شکرت

  142. موری:

    من خودم یک فرد بیکارم سرمایه ای هم ندارم ووو…..اما حد اقل انهایی که دارن به فقیرا بیچاره ها کمک میکنن تا حداققققل خود فروشی نکنن.حیف از اسلام که با خودمون میکشیم اما عمل نمیکنیم.

  143. شاهرخ:

    من الان مخم هنگ شده واقعا اون تهرانه؟؟؟؟ نمیدونم

  144. مهرداد:

    خدا کنه که این قصرها با پول حلال بنا شده باشه

    • حسن محمدی:

      دمت گرم مهرداد گل گفتی.به سلامتی همه بچه های
      پاک ایران

      • shaghayegh:

        گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بیف بیف بو میده ناراحت نشی عزیزم جای اونا نیستی که بفهمی………

    • mahsaa:

      باشما موافقم

    • نازنین:

      از اضافه ی دلای آدما
      فرش قرمز زیر پات میندازن و…

    • الهام 222:

      واااااااای !!!! منم میخوام !!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.