قصه لولویی که شب‌ها گریه می‌کند نوشته شد

به گزارش خبرنگار مهر، «لولو شب‌ها گریه می‌کند» عنوان تازه‌ترین رمان مهدی رجبی است که برای مخاطب نوجوان و از سوی انتشارت چکه با همکاری نشر شهر قلم منتشر شده است.

این رمان در فضای فانتزی، وهم‌آلود و ترسناک به روایت قصه‌ای درباه یک شهر خیالی می‌پردازد که غریبه‌ای به نام «خال‌خالی» با سگ خود وارد آن می‌شود و در این حضور خود با آدم‌های عجیب و غریبی روبرو می‌شود که در ذهن خود توهماتی درباره موجودی خیالی به نام لولو ساخته‌اند و از بچه‌هایشان می‌خواهند که به او نزدیک نشوند اما تازه‌وارد موفق به دیدار این موجود می‌شود و در ادامه ماجرایی را در داستان رقم می‌زند.

رجبی این رمان را بر اساس یک رویداد واقعی که برای شخص وی رخ داده نوشته است که پیش از این نیز در قالب داستانی کوتاه توسط وی نوشته شده بود و در این کتاب در نهایت به قصه‌ای بلند مبدل شد.

مهدی رجبی نوشتن را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است و بیشتر فعالیت او در سال‌های اخیر بر نگارش فیلمنامه‌ فیلم‌های تلویزیونی و نیز سریال متمرکز شده است.

این نویسنده پیش ازاین نیز آثاری مانند «فراموشان این زمستان»، «معمای دیوانه کله آبی»، «یوناتارا گم شده» و«گریه نکنید مثل ابر بهار» و«خاطرات چوپان چاق» را منتشر کرده است.

وی همچنین پیش ازاین نیز کاندیدای جایزه ادبی یلدا و اصفهان بوده و کتاب «معمای دیوانه کله آبی» وی نیز درسال ۲۰۰۹ به عنوان اثر برگزیده کتابخانه مونیخ آلمان معرفی شد.

«لولو شب‌ها گریه می‌کند» در قالب مجموعه رمان نوجوان انتشارت چکه با شمارگان ۱۲۰۰ نسخه و قیمت ۴هزار تومان منتشر شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.