قطار کنسرت “محمدرضا لطفی” در قائم شهر متوقف می‌شود +تصاویر

کنسرت “محمدرضا لطفی” که از ۲۵ شهریور ماه سال جاری در شهر ساری برگزار شد، فردا شب یعنی سوم مهر ماه در قائم شهر به پایان می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی “آوای شیدا” ،تور موسیقی گروه همنوازان از ۲۵ شهریور در ساری آغاز و امشب برای دومین شب در قائم شهر به صحنه می رود.

این کنسرت ها شامل دو بخش بود؛ بخش اول به تکنوازی و بداهه نوازی “محمد رضا لطفی” اختصاص داشت.

همچنین؛ بخش دوم به گروه نوازی اختصاص داشت که قطعاتی مانند چهارمضراب، درآمد، ساز و آواز، چکاوک، ضربی چکاوک، آواز بیداد، تصنیف بیداد، تصنیف هنرگام زمان براساس اشعار “هوشنگ ابتهاج” (سایه) اجرا شد.
بنابراین گزارش، “محمدرضا لطفی” در این تور موسیقی با بسیاری از هنرمندان و نوازندگان جوان و پیشکسوت منطقه مازندران از نزدیک ملاقات کرد.

همچنین؛ در شهر آمل جلسه پرسش و پاسخ با حضور این هنرمند و جوانان این شهر برگزار شد.
“محمدرضا لطفی” در این تور موسیقی درباره برخورد و چگونگی استقبال مخاطبان گفت: گلایه بسیاری از هنرمندان جوان این بود که چرا هنرمندان بزرگ در شهرستانها به اجرای کنسرت نمی پردازند؛ در همین راستا باید تمهیداتی اندیشیده شود تا با حضور پیشکسوتان ، بسیاری از پرسش های جوانان که به دلیل نداشتن امکانات نمی توانند از کلاس درس اساتید در تهران بهره مند شوند، برطرف شود.

گفتنی است، تور کنسرت “محمدرضا لطفی” به همراه گروه موسیقی “همنوازان شیدا” به خوانندگی “علیرضا فریدون پور” ۲۵ الی ۲۷ شهریور در شهرساری آغاز شد.

این آهنگساز و نوازنده تار ۲۹ الی ۳۱ شهریور در شهرستان آمل به صحنه رفت.
همچنین؛ شب گذشته گروه “همنوازان شیدا” در قائم شهر کنسرت داد و فردا شب یعنی سوم مهرماه این تور موسیقی در این شهر به پایان می رسد.
لازم به ذکر است؛ گروه “محمدرضا لطفی” قرار بود در بابلسر نیز به صحنه رود که اداره ارشاد این شهر به این هنرمند مجوز صحنه نداد./ص


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهزاد:

    من اسکورت اقای لطفی در قائمشهر هستم.لطفا شایعه نسازید.کنسرت به خوبی برگزار شد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.