قطب کیفی آموزش زبان‌های خارجی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) ایجاد می‌شود

رییس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: مرکز آموزش زبان‌های خارجی این دانشگاه دوره‌های آموزش زبان‌های زنده دنیا را ویژه دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا منطقه خراسان، دکتر حمیدرضا میرزایی با بیان این خبر افزود: معاونت بین الملل این دانشگاه در جهت توسعه خدمات، برنامه توسعه دوره‌های تخصصی آموزش زبان‌های خارجی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی در خصوص هدف از برگزاری این دوره‌ها گفت: آموزش زبان‌های زنده و پرکاربرد دنیا برای توسعه فرصت‌های یادگیری متناسب با نیازهای جامعه و افزایش سطح اطلاعات نیروی انسانی با دانش و فناوری‌های روز و بهره‌مندی از موفقیت‌های سایر کشور‌ها از جمله اهداف برگزاری آموزش‌های زبان این مرکز علمی است.

میرزایی ادامه داد: برگزاری دوره‌های تخصصی زبان‌های انگلیسی، فرانسه، عربی و روسی از اولویت‌های مرکز آموزش زبان‌های خارجی است.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش زبان‌های خارجی این دانشگاه سعی در ایجاد یک قطب کیفی آموزشی در خصوص زبان‌های خارجی در سطح کشور دارد، اظهارکرد: در مرکز آموزش زبان‌های خارجی مهارت‌های شنیدن، خواندن، نوشتن، گرامر کاربردی قابل استفاده در مکالمه و نگارش، مکالمه‌ها و موضوعات روزمره و پرکاربرد به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در خصوص محتوای آموزشی این دوره‌ها گفت: توجه همزمان به مهارت‌های زبانی و امتحانی، آموزش و تقویت مهارت‌های شنیدن، خواندن و درک مطلب و آموزش تکنیک‌های تست‌زنی و تمرین تست‌زنی در این دوره‌ها توسط مدرسان برجسته به دانشجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.