قطری ها دست به کار شدند

۲۹ آبان ،

  روزنامه الشرق قطر روزدوشنبه نوشت:درنشست کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که در حاشیه برگزاری نشست کمیته های کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود، تغییر وقت برگزاری هفته دوم مسابقات مقدماتی در سال ۲۰۲۲ بررسی می شود.

به گزارش تفسیری ایرنا، به نوشته این روزنامه، در این نشست پیشنهاد تغییر وقت برگزاری هفته دوم مسابقات یاد شده از ۲۲ مارس ۲۰۲۲ (۲فروردین ) به ۱۴ آگوست ۲۰۲۲ (۲۳مرداد)بررسی می شود.

همزمانی مسابقات هفته دوم مقدماتی جام ملت های آسیا با مسابقات هفته هفتم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل دلیل بررسی تغییر وقت برگزاری رقابت های هفته دوم مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا عنوان شده است.

به نوشته روزنامه الشرق قطر، هفته هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲برزیل روز۲۶ مارس (۶فروردین) برگزار می شود و رقابت های هفته دوم مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا روز ۲۲ مارس (۲فروردین) برگزار خواهد شد.

این روزنامه بااشاره به وقت چهار روزه برای تیم های آسیایی که درمرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل قرار دارند تصریح کرد: برگزاری مسابقات هفته دوم مقدماتی جام ملت های آسیا در وقت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برخی تیم ها امکانپذیر نیست.

الشرق افزود: برخی از این تیم ها باید در خارج از خانه بازی کنند و بازگشت آنها برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در مدت چهار روز شرایط سختی را برای این تیم ها بوجود می آورد.

این روزنامه با اشاره به اینکه تیم فوتبال قطر باید در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا روز۲۲ مارس در منامه به مصاف بحرین برود اضافه کرد: این در حالی است که قطر چهار روز بعد باید در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در سئول به مصاف کره جنوبی برود.

براین اساس، به کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد شده است هفته دوم مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا از ۲۲ مارس ۲۰۲۲ به ۱۴ آگوست ۲۰۲۲ تغییر کند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.