قطعه «به سپیدی صلح» با صدای سالار عقیلی انتشار یافت

فروردین ۱۴۰۳

حمیدرضا دیبازر و سالار عقیلی

حمیدرضا دیبازر و سالار عقیلی

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه شنیدنی «به سپیدی صلح» به خوانندگی سالار عقیلی از آلبوم موسیقی «بوم» که ماه گدشته راهی بازار موسیقی کشور شد، توسط حمیدرضا دیبازر آهنگساز این اثر از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

دیبازر در کنار این قطعه در یادداشتی کوتاه نگاشته است: «به «سپیدی صلح» تقدیم به عزیزانی که از جاده‌ی عشق عبور می‌کنند تا امکان زیستن در جهانی بهتر را داشته باشیم. با ارادت به حافظ و مولانا و قدردانی از نیکی‌ها و زیبایی‌های نیکانی که حاصل وجودشان زیبایی‌های پیرامون مان است.»

شایان ذکر است که آلبوم «بوم» با مضمون «صلح جهانی» حاصل کنجکاوی حمیدرضا دیبازر آهنگساز این اثر نسبت به فرهنگ ها و عقاید ملل مختلف و میل به ترکیب کردن ویژگی های متنوع موسیقی سازی و آوازی آنها است. از این رو در این اثر، موسیقی سازی و با کلام در کنار هم قرار گرفته و از یک سبک ثابت موسیقی تبعیت نشده است، همچنین آهنگساز در هر قطعه از آلبوم «بوم» به ارتباط انسان با هستی (عشق، تکنولوژی و…) یا انسان با انسان (خود، دیگری) پرداخته است.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «بوم» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

در ادامه می توانید قطعه شنیدنی «به سپیدی صلح» (با اشعاری از حافظ و مولانا؛ آهنگسازی و تنظیم حمیدرضا دیبازر) را با اجازه صاحب اثر از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

+ دریافت «به سپیدی صلح»

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.