قطع برق ۲۰ اداره پرمصرف دیگر تهران

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: به دنبال برخورد قاطع با ادارات پرمصرف که اقدام به اجرای مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش مصرف برق نکرده‌اند، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ امروز، دوشنبه برق ۲۰ اداره پرمصرف دیگر تهران را قطع کرد.

قطع برق ۲۰ اداره پرمصرف دیگر تهران

به گزارش ممتاز نیوز به نقل پاون، کامبیز ناظریان مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با تاکید بر الزام تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی بر کاهش مصرف برق و برخورد قاطع با دستگاه‌های پرمصرف گفت: اولویت اول در صنعت برق کشور تامین رفاه و آسایش هموطنان است و مطابق مصوبه هیئت وزیران همه دستگاه‌های اداری موظف هستند با کاهش مصرف، صنعت برق را در این مسیر همراهی کنند.

وی گفت: شیوه اجرای این طرح به گونه‌ای است که خللی در ارائه خدمات اداری به مراجعه کنندگان ایجاد نخواهد شد و عدم همکاری تعداد معدودی از دستگاه‌های اداری فاقد توجیه است. 

ناظریان افزود: مصرف برق تمامی ادارات شهر تهران با استفاده از کنتور‌های هوشمند به صورت لحظه‌ای و برخط در حال رصد است و با همین کنترل هوشمند به ادارات پرمصرف اخطار داده می‌شود و در صورت عدم همراهی، برق آن‌ها قطع خواهد شد.

وی با اشاره به قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، خبر از قطع برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر در پایتخت را داد، خاطرنشان کرد: در میان لیست اداراتی که با بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده در خصوص کاهش مصرف، برقشان قطع شده است پنج بانک و یک وزارتخانه وجود دارد.

ناظریان در پایان از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد رعایت مصوبه هیئت دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.