قلعه‌نویی: استقلال بهترین شرایط را دارد

خبرگزاری آریا – سرمربی استقلال تأکید کرد: در بحث کاپیتانی، منتظری گذشت کرد و همه چیز حل شده و حالا نکونام خواسته که کاپیتان نباشد و بازوبند دوباره به رحمتی رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی فردا با سایپا گفت: قبل از هر چیز از مجموعه مدیریتی باشگاه و فتح‌اله‌زاده و امیری تشکر می‌کنم. آنها یک تیم بسیار خوب که مدنظر کادرفنی بود را بستند.
وی ادامه داد: تصورمان این است در بازی با سایپا شرایط بهتری خواهیم داشت. سایپا تیم خوبی است. گروه آنالیز ما از آنها اطلاعات خوبی به‌دست آورده و بازی با تراکتورسازی آنها را تماشا کردیم.
سرمربی استقلال تصریح کرد: تا زمانی که شکل نگرفته‌ایم مهمترین چیز ۳ امتیاز است. یک دروازه‌بان استرالیایی گرفتیم که گلر دوم محسوب می‌شود و دو دروازه‌بان جوان هم آورده‌ایم. رحمتی بهترین دروازه‌بان آسیا است و خدا را شکر که بهترین شرایط را دارد. همه بازیکنان از جمله رحمتی، جباری، منتظری و حتی نکونام یک ریال هم دریافت نکرده‌اند و از همه آنها تشکر می‌کنم چون می‌خواهیم به مردم احترام بگذاریم.
سرمربی آبی‌پوشان در خصوص تعدد بازیکنان خط هافبک گفت: در هر پست دو بازیکن خوب داریم. هفته‌ها پیش با کادرفنی جلسه گذاشتیم. شما اخلاق من را می‌دانید اگر بازیکنی تلاش کند و به جایگاهش برسد حقش را می‌دهم.
وی تأکید کرد: در بحث کاپیتانی، منتظری گذشت کرد و همه چیز حل شده و حالا نکونام خواسته که کاپیتان نباشد و بازوبند دوباره به رحمتی رسید. البته اگر دوستان شیطان بگذارند. وقتی ۱۹ ساله بودم به استقلال آمدم و کاپیتانی جز اینکه یک باری به دوش ما اضافه کند چیز دیگری ندارد اما کاپیتان واقعی استقلال مجموعه و مردم هستند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.