قلعه‌نویی: از باتجربه‌های تیم انتظار داشتم از فرصت‌ها استفاده کنند/ در استقلال فقط ۶ نفر پول گرفته‌اند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – قلعه‌نویی از عملکرد شاگردانش در دربی راضی است.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش در مورد دربی گفت: «به نظرم برنده دربی هواداران، داور و برگزار کنندگان مسابقه بودند. بازی را با همکارانم بررسی کردیم. ما دو مصدوم داشتیم که در وسط بازی اکبرپور هم مصدوم شد. ولی پرسپولیس همه بازیکنانش را داشت. خلعتبری تازه وارد را هم آورده بودند. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم و بازی خوبی انجام دادیم. هر دو تعویض ما در خط حمله بود. استقلال ۴ شوت و پرسپولیس ۳ شوت به سمت دروازه زدند. این نشان می‌دهد عملکرد تیمی ما بهتر بوده.»
او در مورد اینکه گفته می‌شد قلعه‌نویی به دنبال حفظ رکورد نباختن در دربی بوده گفت: «به خاطر همین حرف‌ها با سه مهاجم بازی کردیم. عملکرد فنی خوبی داشتیم ولی قبول دارم که دو بازیکن استقلال در حد و اندازه خودشان نبودند. البته ما از بازیکنان با تجربه تیم انتظار داشتیم از فرصت‌ها استفاده و نتیجه را عوض کنند.»
سرمربی استقلال در مورد بازی بعدی تیمش مقابل ذوب‌آهن هم گفت: «ذوب‌آهن روند رو به جلویی دارد. ما بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. ضمن اینکه مشکلات مالی داریم و نمی‌توانیم به بازیکنان روحیه بدهیم. وقتی بازیکن ۶-۷ ماه پول نمی‌گیرد کار فنی سخت می‌شود. از استقلال فقط ۶ نفر پول گرفته‌اند. مجلس تصویب کرده که سالی ۷ میلیارد تومان به استقلال داده شود اما این پول را نمی‌دهند. با این حال ما به فکر مسابقه با ذوب‌آهن هستیم که بازی سختی است.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.