قلعه‌نویی: منتظری یک ساختمان ۲۰۰ میلیونی گرفته نه ۹۰۰ میلیون

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی می‌گوید استقلال ستون فقراتش را از دست داده است.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه‌آهن گفت: «بازی سختی مقابل راه‌آهن داریم. ولی برای من عجیب است که چرا سازمان لیگ این مسابقه را در ورزشگاه تختی برگزار می‌کند. این کار خوبی نیست که مسابقه را در تختی برگزار کنند چون هم استقلال هم راه‌آهن ضرر می‌کنند. فردا هیچ کدام از دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن نخواهد بود. برگزاری مسابقه استقلال – راه‌آهن در ورزشگاه تختی، پاک کردن صورت مسئله است. سازمان لیگ باید ببیند که زمین این ورزشگاه چه شرایطی دارد. برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند.»
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا پژمان منتظری واقعا ۹۰۰ میلیون تومان پول از استقلال گرفته؟ گفت: «من در این چند سال هیچ وقت در مسائل مالی دخالت نکرده‌ام و به همکارانم هم اجازه دخالت نداده‌ام. می‌توانید از مدیرانی که با آن‌ها کار کرده‌ام این موضوع را بپرسید. امسال هم مثل سال‌های قبل نمی‌دانم شرایط قرارداد بازیکنانم چطور است. ابتدای فصل در این مورد از امیری سوال پرسیدم که او گفت منتظری پول نگرفته. شاید در طول برگزاری مسابقات، یکی از اسپانسرها پولی به منتظری داده باشد. ولی مطمئن هستم که استقلال و فتح‌الله‌زاده پولی نداشته‌اند که ۹۰۰ میلیون تومان به منتظری بدهند. من فقط خبر دارم که یک ساختمان با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به منتظری داده شده است. این هم هنر فتح‌الله‌زاده است که بدون پول با بازیکنان قرارداد بسته. من هم برای باشگاه از دوستانم پول قرض کردم که هنوز نتوانستم آن را پس بدهم.»
او دوباره به تعداد بسیار غایبان تیمش اشاره کرد و گفت: «در بازی با راه‌آهن، کبه، جمشیدیان، قاضی، عمران‌زاده و غلام‌نژاد را در اختیار نداریم. اولادی هم احتمالا به سبب مصدومیت نمی‌رسد.»
قلعه‌نویی با اشاره به جدایی پژمان منتظری، فرهاد مجیدی و مجتبی جباری از استقلال گفت: «ستون فقرات هر تیمی کانال مرکزی آن است. ما سه بازیکن خود را در این کانال از دست داده‌ایم. جباری، مجیدی و منتظری از تیم رفته‌اند و در چنین شرایطی هواداران باید ما را درک کنند. ما با این وجود می‌خواهیم از قهرمانی فصل قبل دفاع کنیم و لیاقت قهرمانی هم داریم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.