قلعه نویی را زدند تا کی روش را بالا ببرند

۲۳ام بهمن ،

عادل فردوسی پور که هفته قبل به خاطر بازتاب دادن اتفاقات هفته قبل بازی تمرینی استقلال و پیکان از سوی سرمربی تیم استقلال مورد حمله قرار گرفته بود، در بخشی از برنامه این هفته اش صحبتهای امیر قلعه نویی را پخش کرد و سپس با پخش شعارهایی که علیه او در سکوهای ورزشگاه آزادی داده شد، تاکید کرد که برنامه ۹۰ تا زمان حضورش به رسالتش عمل خواهد کرد. در ادامه علی فتح الله زاده روی خط مستقیم این برنامه آمد و گفت: انتظار من از شما بیشتر است چوون شما ظرفیت بیتشری دارید. من به عنوان مدیرعامل از طرف هواداران به خاطر شعارهایی که علیه شما داده شد عذر می خواهم اما بعضی وقتها کنترل همه چیز دست ما نیست.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: به طور مثال شما می دانید ما چقدر فرهاد را دوست داریم اما در یک مقطعی من دوست نداشتم هواداران مجیدی را صدا بزنند چون احساس می کردم تمرکز سایر بازیکنان به هم می خورد. به هر حال آن موقع هم کنترل ورزشگاه دست من نبود. این را گفتم تا شما بدانید ما و حتی قلعه نویی به شما احترام می گذاریم. ما در همه این سالها یار غار هم بوده ایم. در چهارده سالی که از عمر ۹۰ می گذرد ما تنها یک بار با هم جدال کلامی پیدا کردیم و این نشان می دهد که همدیگر فوتبال را می فهمیم.

فتح الله زاده تاکید کرد: در این چند وقت خیلی به طور رسمی از کسی عذرخواهی نکرده اما در اینجا از شما به صراحت عذرخواهی می کنم چون اعتقاد شما صادقانه کار می کنید. شرایط من برای صحبت کردن سخت است. الان ما در آستانه بازیهای ملی دیگری قرار داریم و استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا نماینده فوتبال ملی ما می باشند. اگر رسانه ها حمایت کنند می توانیم پرچم ایران را به اهتزاز بیاوریم. من امشب بعد از ۱۵ روز صحبت کردم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که برخی لیدرهای استقلال به وجود آورده اند گفت: من و قلعه نویی با لیدرها برخورد کردیم اما دوست دارم شما که رسانه ای هستید فرصت بدهید با آرامش جلو برویم. در این هفته خیلی درگیر بودیم. من به عنوان پدر باشگاه با همه فرزندان درگیر شدم. اما از شما می خواهم با همان سعه صدر بعضی چیزها را نادیده بگیرید. ما هم با خاطیان برخورد می کنیم. به امیر قلعه نویی هم گفتم که شما باید صبور باشید و باید در کنار رسانه ها باشیم.

فتح الله زاده ادامه داد: من با قلعه نویی زندگی می کنم و می دانم او ته دلش به شما احترام می گذارد اما اگر شما خودتان را جای قلعه نویی بگذارید متوجه فشارها می شوید. مطمئن هستم شما در آینده دو طرف به هم کمک می کنید و چون دوست هم هستید نمی خواهم دخالتی داشته باشم. مجددا به شما احترام می گذارم اما در این یک هفته فشار بسیار زیادی به قلعه نویی وارد شد. اینکه ما یک مربی خارجی را دوست داریم ایرادی ندارد اما نباید به این معنا باشد که به خاطر دوست داشتن یک مربی خارجی یک مربی دیگری را بزنیم. هفته قبل برخی رسانه ها برای اینکه کی روش را بالا ببرند، قلعه نویی را زدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.